۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85565175
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۲۷۰ فقره تسهیلات کارآفرینی در البرز پرداخت شد

کرج - ایرنا - مدیرصندوق کارآفرینی امید استان البرز گفت: در دولت سیزدهم یک هزار و ۲۷۰ فقره تسهیلات اشتغال در استان البرز پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،《 رضا دبیری》 روز یکشنبه در نشست خبری افزود: با وجود اینکه هنوز منابع اعتباری ابلاغ نشده در سال‌جاری ۲۳۲میلیارد ریال برای ۶۳ فقره پرونده تسهیلات پرداختی داشتیم منابعی در نظر گرفته شده چه ملی و استانی اگر محقق شود بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای البرز پیش بینی می شود.

وی به نهضت احیا واحدهای تولیدی در استان البرز اشاره کرد و گفت: سال گذشته منابع نهضت احیا با مشارکت صندوق و معاونت توسعه روستایی رییس جمهور شهید به عنوان بانک عامل در صندوق تولید شد حدود ۷۱۵ میلیارد ریال منابع در اختیار استان البرز قرار داد.

دبیری افزود: استان البرز توانست ۳۰ فقره پرونده احیا کند طرح اقتصادی خوبی در شهرک های اشتهارد و نظرآباد که عمدتا صنعتی بودند و معطل سرمایه در گردش و سرمایه در ثابت بودند شناسایی و برای توانمندسازی تسهیلات در اختیار این واحدها قرار گرفت.

وی با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل کرج بیان کرد: تفاهم نامه ای با شهرداری کرج برای نوسازی تاکسی منعقد شده که از ۳۵۰ دستگاه تاکسی تاکنون ۹۲ دستگاه تاکسی تسهیلات پرداخت شده و مابقی هم به مرور زمان پرداخت می شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان البرز گفت: در حوزه نوسازی ناوگان شهر فردیس با سازمان حمل و نقل شهرداری فردیس مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به ۴۵ دستگاه تاکسی تسهیلات پرداخت شد اگر خودرو ساز همکاری کند مابقی نیز برای دستگاه تاکسی پرداخت می شود.

دبیری افزود: تفاهم نامه ای برای نوسازی اتوبوس با شهرداری کرج برای ۳۴ دستگاه اتوبوس داریم که به زودی تسهیلات به مبلغ ۱۴۸ میلیارد ریال پرداخت می شود.

وی بیان کرد: تفاهم نامه ای با اداره کل غله استان البرز برای دوگانه سوز کردن نانوایی ها و خبازی ها برای شرایط بحرانی و بلایای طبیعی در دستور کار قرار دارد و مذاکرات انجام شده است.

وی به طرح نوفن برای انتقال فناوری روستاها اشاره کرد و افزود: ساختار آن در البرز شکل گرفت هدف اصلی پرداخت تسهیلات و حمایت از دانش بنیان که محصول در روستا به فروش می رود یا طرح های روستایی دانش بنیان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha