بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر در تربت حیدریه زیرپوشش طرح بیمه فراگیر هستند + فیلم 

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس اداره تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه گفت: طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی از سال ۱۴۰۱ آغاز شده که تا کنون چهار هزار و ۶۰۳ نفر در این طرح جذب شده و زیرپوشش قرار گرفته اند.

به گزارش ایرنا، محمد شریفی‌مند روز دوشنبه در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در تربت‌حیدریه افزود: از این تعداد سه هزار و ۴۳۶ نفر در بخش مشاغل آزاد، ۷۳۹ نفر زنان خانه دار، ۱۶۰ نفر دانشجو و بقیه بیمه اختیاری هستند.

وی با بیان این که در قالب این طرح، زنان خانه‌دار، دختران و دانشجویان با سن بین ۱۸ تا ۵۰ سال، می‌توانند از این طرح استفاده کنند اضافه کرد: فرزندان خانواده قبل از اردواج و با پرداخت مبلغی به عنوان حق بیمه به صورت ماهیانه از مزایای تامین اجتماعی بهره‌مند شده و زودتر از بقیه به سن بازنشستگی رسیده و مستمری دریافت خواهند کرد.

رییس اداره تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه گفت: شمار بیمه شدگان اصلی و تبعی تامین اجتماعی تربت‌حیدریه که شهرستان‌های رشتخوار و زاوه را نیز زیر پوشش دارد اکنون ۱۵۰ هزار و ۳۴۷ نفر است که ۴۵ هزار و ۹۳۲ نفر از این تعداد، بیمه شده اصلی و ۱۰ هزار و ۷۴۸ نفر مستمری بگیر اصلی هستند.

شریفی مند از خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه مرجع و مورد اعتماد در انعکاس اخبار خدمات دولت یاد کرد و افزود: این رسانه در تعامل با تامین اجتماعی توانسته است خدمات حمایتی و به خصوص خدمات به روز، غیرحضوری و هوشمند این اداره را به مردم اطلاع‌رسانی کند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha