۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85074181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمه‌شدگان تبعی در تربت‌حیدریه ۲.۵ درصد کاهش یافت

۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85074181
بیمه‌شدگان تبعی در تربت‌حیدریه ۲.۵ درصد کاهش یافت

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌‎حیدریه تعداد بیمه‌شدگان تبعی (خانواده) تحت پوشش این منطقه را ۷۸ هزار و ۹۶۳ نفر در سال گذشته اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به سال ماقبل آن به دلیل کاهش فرزندآوری ۲.۵ درصد کاهش یافت.

محمد شریفی‌مند روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این در حالی است که در سال ۱۴۰۱ تعداد بیمه‌شدگان اصلی تامین اجتماعی تربت حیدریه ۴۲ هزار و ۳۹۶ نفر بود که نسبت به سال ۱۴۰۰ از رشد ۱۲ درصدی برخوردار بوده است.
وی تعداد مستمری بگیران اصلی تامین اجتماعی تربت حیدریه را ۹ هزار و ۸۰۵ نفر اعلام و اظهار داشت: این رقم نیز نسبت به سال ماقبل ۱۰ درصد افزایش داشت.
شریفی‌مند جمع بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی (خانواده) در تربت حیدریه را ۱۳۲ هزار و ۱۰۸ نفر اعلام و تصریح کرد: این رقم نیز از رشد ۳.۴ درصدی نسبت به سال قبل آن برخوردار بود.
رییس تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌‎حیدریه در ادامه گفت: بر این اساس پارسال مبلغ تعهدات کوتاه شامل غرامت، دستمزد ایام بیماری، بارداری، کمک هزینه ازدواج و موارد مشابه به افراد زیرپوشش ۲۵۹ میلیارد و ۱۱۱ میلیون و ۹۸۹ هزار ریال بود که نسبت به سال قبل آن ۴۹ درصد افزایش داشت.
وی افزود: همچنین میزان مستمری به بازنشستگان افراد از کارافتاده و بازماندگان مشمول دریافت خدمات و تعهدات بلندمدت پارسال پنج هزار و ۷۵۱ میلیارد و ۲۵۹ میلیون و ۱۶۵ هزار ریال بود که نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش ۴۸.۵ درصدی دارد.
شریفی مند اظهار کرد: حوزه تامین اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه شهرستان‌های تربت‌ حیدریه، رشتخوار و زاوه را در بر می‌گیرد.
وی ادامه داد: یکی از مزیت‌های مهم این منطقه برای بیمه‌شدگان وجود بیمارستان رازی تامین اجتماعی در تربت‌حیدریه است زیرا دیگر شهرستانهای واقع در نیمه جنوبی خراسان رضوی از چنین امکانی برخوردار نیستند.
رییس اداره تامین اجتماعی منطقه تربت حیدریه گفت: بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان در مراجعه به بیمارستان رازی تامین اجتماعی در تربت‌حیدریه بطور مستقیم و رایگان از تمام خدمات درمانی و دارویی این سازمان استفاده می کنند.
حدود ۴۰۰ هزار نفر ساکنان چهار شهرستان زاوه، مه‌ولات، رشتخوار و تربت‌حیدریه در مرکز و جنوب خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha