۲۹ هزار متر مربع از معابر شهر گرمی مغان آسفالت شد

اردبیل - ایرنا - شهردار گرمی از آسفالت‌ریزی در ۲۹ هزار متر مربع از معابر شهری در سال جاری با هدف توسعه خدمات شهری، تسهیل تردد و رفاه حال شهروندان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری گرمی، رسول حسن‌زاده روز دوشنبه اظهار کرد: از اول سال ۱۴۰۳ تاکنون سه هزار و ۸۰۰ تن آسفالت به صورت مکانیزه برای ۲۳ هزار متر مربع از معابر شهری استفاده شده است.

وی افزود: برای این حجم عملیات آسفالت‌ریزی در مناطق مختلف شهر گرمی به طور کلی ۱۳۰ میلیارد ریال از ناحیه شهرداری هزینه شده و یک‌هزار تن آسفالت نیز به صورت دستی و غیرمکانیزه برای ۶ هزار متر مربع از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر استفاده شده و هزینه این طرح نیز ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: در استمرار توسعه خدمات شهری شهرداری گرمی برای شهروندان ۴۷۰ متر در شهرک ولیعصر (عج) ، ۶۰۰ متر در خیابان رفسنجانی محله شهریار ، ۲۷۰ متر در محوطه و محدوده مسجد امام حسین (ع) و ۱۵۰ متر در خیابان ۲۲ بهمن شمالی جدول‌گذاری شده است.

شهردار گرمی تصریح کرد: خدمات عمران شهری شهرداری فقط به آسفالت و جدول‌گذاری ختم نمی‌شود بلکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی حدود سه کیلومتر آب‌رو در محلات مختلف شهر احداث شده است.

حسن‌زاده اعتبار هزینه شده برای این عملیات عمرانی را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در محله‌های جوادیه و اسلام‌آباد نیز برای مقابله با طغیان رودخانه در فصول پربارش، ۳۰۰ متر دیوار سیل‌بند دوطرفه با صرف ۴۵ میلیارد ریال احداث شده است.

او گفت: از هر فرصت مالی و امکانات در اختیار، برای توسعه خدمات شهری به شهروندان استفاده می‌کنیم و تعامل و همدلی شهرداری و شورای اسلامی شهر، زمینه گسترش همکاری‌ها و همچنین خدمت بیشتر به اهالی را فراهم کرده است.

شهر کوهپایه‌ای "گرمی" مرکز شهرستان گردشگرپذیر "گرمی مغان" است و رودخانه‌ای موسوم به "گرمی چایی" از وسط آن می‌گذرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha