۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85565670
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۴ بازار میوه و تره‌بار در پایتخت افتتاح شد

۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳
کد خبر: 85565670
۴ بازار میوه و تره‌بار در پایتخت افتتاح شد

تهران‌ بزرگ - ایرنا - رییس سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از افتتاح چهار بازار میوه و تره‌بار در چهار منطقه شهر خبر داد و گفت: با این کار، بخش دیگری از نیاز مردم این مناطق تامین شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی بختیاری‌زاده روز دوشنبه در آیین افتتاح بازار میوه و تره‌بار محله بریانک با اشاره به آغاز کار سه بازار دیگر در منطقه ۲۱ (دستواره)، منطقه ۸ (تسلیحات) و منطقه ۲ (ستارخان)، گفت: امیدواریم بتوانیم از محلاتی که از بازار میوه و تره بار محروم هستند حمایت کرده و این مشکل را حل کنیم.

رییس سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: بازار بریانک می‌تواند حجم نیاز منطقه ۱۰ را به خوبی پوشش دهد و پاسخگوی استقبال مردم این منطقه باشند.

بختیاری‌زاده افزود: امروز تعداد محلاتی که فاقد بازار میوه و تره بار بودند کمتر شده و تلاش ما این است که بتوانیم تا پایان سال این تعداد را کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: در این بازارها فاصله قیمتی با مغازه‌های محلی حفظ شده و قیمت برخی اقلام تا ۴۰ درصد پایین‌تر است.

رییس سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اهمیت مجازی شدن فروش اقلام، تاکید کرد: بحث فروش مجازی هم در دستور کار بوده که پیشرفت مناسبی هم داشته است؛ برخی محصولات مانند پروتئین‌ها به این پلتفرم اضافه شده و مردم می‌توانند جهت آسایش و رفاه بیشتر محصولات خود را دریافت کنند.

بختیاری‌زاده یادآور شد: فروش مجازی می‌تواند با بازارهای فیزیکی رقابت کند؛ البته باید پوشش مناسبی در تمام مناطق شهر داشته باشیم؛ البته که بحث توسعه بازارهای فیزیکی نیز از دستور کار خارج نشده است.

در ادامه مراسم، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به صد و سی و نهمین پویش امید و افتخار و اهمیت بالای افتتاح چهار بازار میوه و تره‌بار در چهار منطقه پایتخت، اضافه کرد: شهرداری تهران علاوه بر تسویه بدهی‌ها به طور کامل، در حال تکمیل و افتتاح پروژه‌های مختلف، من جمله بازارهای میوه و تره‌بار است.

نظری افزود: از دوستان زحمت‌کش خود در شهرداری‌های مناطق مختلف میخواهم که کار خود را با جدیت دنبال کرده تا بتوانیم گره‌ای از کار مردم باز کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha