۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85565749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات پژوهشی ورزش و جوانان زنجان سه برابر افزایش یافت

زنجان - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اعتبارات پژوهشی این اداره کل در سال ۱۴۰۱ به میزان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بود که این رقم در سال گذشته به سه برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز دوشنبه در شورای پژوهش این اداره کل با بیان اینکه، پژوهش و مطالعات راهبردی این اداره کل در مقایسه با گذشته پررنگ تر شده است، افزود: تلاش بر این است تا جلسات این شورا به صورت مستمر برگزار شود.

وی با بیان اینکه حوزه پژوهش فرصت بسیار مناسبی است که در بخش هایی که خلاء وجود دارد بسیار مفید باشد، اظهار داشت: طبق فرامین رهبری مبنی بر" ایران قوی، نیازمند ورزشی قوی " نیازمند انجام اقدامات و قرار گیری در مسیر مناسب برای تحقق این مهم هستیم.

این مسوول با اشاره به اینکه پژوهش در حوزه جوانان امری مهم و ضروری است و یافته های این بخش کمک زیادی می کند، ادامه داد: این مهم می تواند به ارتباط بیشتر حوزه علم، پژوهش و اجرا منتهی شود.

وی با بیان اینکه حوزه پژوهش بیش از گذشته مظلوم وقع شده است، گفت: هر چند نگاه دولت ها توجه به این حوزه مهم بوده اما همواره درصد محدود منابع به این امر مهم اختصاص یافته است.

بازرگان افزود: پژوهش ها در خلاء های حوزه های مختلف به ویژه ورزش می تواند به پیشبرد کارها کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان به این موضوع و تامین اعتبارات لازم آن، اهتمام ویژه ای دارد، گفت: در این راستا تفاهم نامه هایی با دانشگاه های استان منعقد شده است و تلاش می شود اقدامات در این بخش اثربخش باشد.

مدیرکل ورزش جوانان استان زنجان ادامه داد: تلاش بر این است یک همایش ملی با همکاری دانشگاه ها در استان برگزار شود که اتفاق خوبی به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از پایان نامه هایی دانشجویی در دستور کار این اداره کل قرار دارد، اضافه کرد: تصمیمات و اقدامات خوبی در شورای پژوهشی استان انجام می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رویکرد شورای پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان طی سال ها متفاوت شده است.

دبیر پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه جلسه به فعالیت های این اداره کل در سال گذشته اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست های مختلف و حمایت از پایان نامه های دانشجویی از جمله آنه به شمار می رود.

علی ذوالقدر خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار جلسه پژوهشی در این اداره کل برگزار شده و امسال نیز برگزاری ۲ همایش بین المللی و ملی استان در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha