۲۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل سیستان و بلوچستان زائران پاکستانی را جابجا می‌کنند

زاهدان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: انتقال زائران پاکستانی اربعین حسینی از مرز ریمدان به مرزهای غرب کشور با ۲۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب استان در حال انجام است.

شهرام مبارکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز انتقال زائران پاکستانی اربعین حسینی به مرزهای غربی کشور افزود: با توجه به استقبال پرشور زوار پاکستانی از مرز ریمدان، ناوگان حمل و نقل عمومی تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان با تمام ظرفیت خود مشغول خدمت رسانی به زوار عزیز است.

وی ادامه داد: در همین راستا بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس ،۱۰۰ دستگاه مینی بوس و ۵۰ دستگاه سواری کرایه بین شهری به صورت مستمر در حال جابجایی زوار به سمت مرزهای غربی کشور هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به زوار اربعین، افزود: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان تمام تلاش خود را به کار بسته تا زائران عزیز با کمترین مشکل و در کوتاه ترین زمان ممکن به مرزهای غربی رسیده و به زیارت اربعین مشرف شوند.
وی همچنین از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه برای بازگشت زوار از مرزهای غربی به کشور خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به زوار در مسیر بازگشت نیز اندیشیده شده است.

اعزام تیم راهداری سیستان و بلوچستان به پایانه مرزی شلمچه در خوزستان

کرد ادامه داد: تیم هشت نفره با چهار دستگاه گشت راهداری از امروز به مرز شلمچه اعزام و تاپایان اجرای طرح اربعین به صورت دائم مستقر بوده و به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: با هدف خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، راهداران سیستان و بلوچستان در ایام اجرای طرح اربعین حسینی در پایانه‌ مرزی شلمچه مستقر می‌شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: هماهنگی لازم نیز با انحمن های صنفی و مدیران شرکت‌های مسافری صورت گرفته تا ناوگان مسافری بصورت یکسر خالی به مرزهای غربی اعزام کنند تا هنگام برگشت زائران از کشور عراق، ناوگان برای برگشت فراهم باشند.
وی گفت: تیم های اعزام شده تا ۱۰ شهریور در مرز شلمچه اقدامات و هماهنگی‌های لازم را برای بازگشت زائران اربعین به سیستان و بلوچستان انجام می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha