احداث پیاده‌راه در محله امامزاده حسن(ع) پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۷ تهران از اجرای پیاده‌راه امامزاده حسن(ع) خبر داد و گفت: این پیاده‌راه ۶۵۰ متر از ابتدای خیابان شهید فریدون احمدی تا میدان زکات طول دارد و با حفظ دو لاین عبوری جهت تردد خودروها، توسعه پیاده‌روهای شمالی و جنوبی به عرض حدود ۶ تا ۸ متر انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی روز سه‌شنبه اظهار کرد: خیابان امامزاده حسن(ع) از سنوات گذشته و با توجه به توسعه و رونق اقتصادی منطقه به یکی از بازارهای مهم و پرطرفدار پوشاک در شهر تهران تبدیل شده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل افزایش حضور مردم در بازار امامزاده حسن(ع) و به عبارتی افزایش حضور عابرین پیاده در محور مذکور، مدیریت شهری منطقه ۱۷ را بر آن داشت تا با انجام مطالعات ترافیکی و شهرسازی جهت تبدیل این محور به پیاده‌راه، این پروژه را در دستور کار قرار دهد.

احداث پیاده‌راه در محله امامزاده حسن(ع) پایتخت

سیفی اضافه کرد: در مطالعات اولیه با توجه به عدم وجود سطح سرویس مناسب برای عابرین پیاده در هر دو ضلع خیابان، به تدریج اقدامات لازم جهت تکمیل مطالعات و طراحی شهری محور جهت احداث پیاده‌راه انجام و در نهایت عملیات احداث پیاده‌راه امامزاده حسن (ع) آغاز شد.

شهردار منطقه ۱۷ تهران ادامه داد: در طول اجرای این طرح، احداث پیش ورودی آستان متبرک امامزاده حسن(ع)، احداث فضای سبز، محل پارک موتورسیکلت و نصب پایه چراغ و مبلمان شهری انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha