نمایشگاه مروج بخت‌آزمایی موتورسیکلت در ملکان پلمب شد

تبریز-ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان ملکان اعلام کرد: نمایشگاه فروش موتورسیکلت که مروج بخت آزمایی و از مشتریان خود مبالغی را اخاذی کرده بود، پلمب شد.

به گزارش ایرنا، مرتضی علیانسب روز سه شنبه با اشاره به اینکه دفاع از حقوق شهروندی و عامه یکی از ماموریت های ویژه دستگاه قضائی است، افزود: مدیر این نمایشگاه مزبور اقدام به اخذ وجوهی به عنوان شرکت در بخت آزمایی از مردم می کرد که در راستای حفظ حقوق عامه و طبق قانون پلمب شد.

وی اظهار کرد: بر اساس گزارش رسیده و بررسی‌های میدانی توسط دادستانی شهرستان مشخص شد این فرد متخلف با وعده به مشتریان در قبال خرید موتورسیکلت اظهار می داشت صاحب موتورسیکلت شانس بخت آزمایی خواهد داشت و در این اقدام غیرمجاز و غیرقانونی وجوه قابل توجهی به حساب نمایشگاه داران واریز شده است.

علیانسب با تاکید بر ضرورت برخورد با متخلفان از سوی دادستانی، ادامه داد: هر واحد صنفی که اقدامات مشابه و غیرمجاز انجام دهد، اتاق اصناف و اتحادیه ها موظف به رصد و کنترل هستند و برخورد جدی صورت خواهد گرفت و برابر قانون باید پاسخگو باشند.

وی اعلام کرد: مدیریت نمایشگاه موظف به استرداد کل مبلغ و وجوه واریزی است.

علیانسب یادآور شد: شهروندان می‌توانند در راستای احقاق حقوق خود هر گونه تخلف صنفی را به واحد بازرسی اداره صمت و اتاق اصناف ملکان و یا به شماره تلفن ۱۲۴ واحد بازرسی اطلاع دهند، تا پس از بررسی برابر با قانون با متخلفین برخورد لازم صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha