۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۹
کد خبر: 85567004
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی در غرب تهران

شهریار - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۱۴ نفر از اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی در شهر اندیشه شهریار خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"فضل اله سواری پور" روز سه شنبه با تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر رفت وآمد مشکوک عده ای جوان در محله ای در شهر اندیشه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: پس از تحقیقات فنی پلیسی و با هماهنگی مقام قضائی، ماموران پلیس آگاهی وارد منزل مورد نظر شده و ۱۴ نفر از اعضاء یک شرکت کلاهبرداری هرمی را دستگیر و در بازرسی از محل مدارکی از قبیل کیس رایانه-لب تاب- جزوات و کتابچه های آموزشی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اغلب افراد دستگیر شده از جوانان بیکار در استان های مختلف بودند که از طریق آگهی کاریابی و مشاغل در دام کلاهبرداران گرفتار شده و از هر نفر به طور میانگین۲۵۰ میلیون ریال اخذ شده بود و ۴نفر به عنوان اعضای اصلی این باند دستگیر و پس از تحقیقات و جمع آوری مستندات، متهمان به همراه پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهریار معرفی شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت در پرند

سرهنگ "تیمور کلانتری"فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان رباط کریم و پرند، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم با انجام اقدامات پلیسی در سطح حوزه موفق به دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی شدند.

این مقام انتظامی افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۰فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمان اعتراف کرد.

آموزش راکبان موتورسیکلت در رباط کریم

سرهنگ"تیمور کلانتری" فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به نارضایتی شهروندان شهرستان رباط کریم از رانندگان متخلف به علت رفتار مخاطره آمیز در رانندگی، پلیس راهور اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت های متخلف را آغاز کرد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۷۸ دستگاه موتورسیکلت توقیف ساعتی شده و پس از ارائه آموزش ماموران پلیس راهور در محل رفع توقیف و تحویل راکبان آن شد.

سرهنگ کلانتری خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح اجرای قانون و آموزش به رانندگان متخلف بوده و از شهروندان درخواست می شود تا نسبت به رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی کوشا بوده تا انظباط ترافیکی خوبی در سطح شهر ایجاد شود.

کشف ۵۰ کیلوگرم مخدر تریاک در رباط کریم

سرهنگ"تیمور کلانتری" فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رباط کریم مبنی بر توزیع مواد افیونی در شهرستان رباط کریم، بررسی موضوع و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی توزیع کنندگان مواد مخدر در رباط کریم که زن و شوهر بوده و به صورت باند خانوادگی فعالیت می کردند، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی، موفق به دستگیری ۲ توزیع کننده موادمخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به کشف مقدار ۵۰کیلوگرم تریاک از داخل خودروی متهمان، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح امنیت محله محور در شهریار

سرهنگ"پیمان فتاحی" فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته طرح امنیت محله محور با حضور کارکنان انتظامی شهرستان شهریار در نقاط حساس، حاشیه ای و خیابان های اصلی حوزه نصیرآباد، باغستان و رزکان عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح که با هدف پاکسازی نقاط آلوده، حاشیه ای و حساس شهرستان اجرا شد که در نتیجه اجرای طرح ۶ نفر خرده فروش به همراه حدود ۱۶۳ گرم مواد مخدر و۳ سارق به همراه اموال مسروقه دستگیر و ۲۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف و فاقد مدارک توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

قدردانی فرمانده انتظامی شهرستان قدس از ماموران کلانتری۱۳ ابریشم

سرهنگ"سیدنظام موسوی" فرمانده انتظامی شهرستان قدس اظهار داشت: در پی افزایش سرقت در حوزه کلانتری ۱۳ ابریشم از جمله چند فقره سرقت بعنف خودرو، با حضور میدانی رئیس کلانتری و تشکیل چند تیم ضربتی، دستگیری و انهدام این باند سابقه دار در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس افزود: ماموران واحد گشت ضربتی با گشت زنی هدفمند در مناطق مختلف شهرستان قدس، موفق فعالیت به شناسائی این باند حرفه ای و سابقه دار شده و متهمان را حین سرقت بعنف از یک دستگاه تریلر کشنده شناسائی و دستگیر کردند که پس از استعلام مشخص شد خودروی مورد استفاده سارقان نیز دارای سابقه سرقت از شهرستان های استان تهران بوده است.

به گفته سرهنگ موسوی، متهمان دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به سرقت های بعنف اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس به پاس خدمات ارزنده و سرعت عمل مثال زدنی ماموران کلانتری ۱۳ ابریشم برای انهدام این باند حرفه ای، با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از رئیس کلانتری و ماموران انتظامی دستگیر کننده این باند سرقت، قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha