دستگیری سارق مشاعات در شهریار

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارق مشاعات با ۱۱ فقره سرقت در شهریار خبرداد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"پیمان فتاحی" در تشریح جزییات این خبر، اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در مشاعات مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهرستان شهریار، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۲۰ فردوسیه با اقدامات فنی و پلیسی سارق را شناسایی و در عملیاتی موفق دستگیر کردند، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی از مردم خواست: هرگز به افراد ناشناسی که با زدن زنگ واحدها و معرفی دروغین خود به عنوان آشنایان دیگر ساکنان مجتمع و یا مأموران قرائت کنتور و غیره قصد ورود به مجتمع را دارند اعتماد نکنند.

دستگیری سارقان منزل با ۸ فقره سرقت در پرند

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر پرند، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی در سطح حوزه موفق به دستگیری دو سارق سابقه دار شده که متهمان در تحقیقات پلیسی به ۸ فقره سرقت منزل در شهرستان رباط کریم اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان با اشاره به اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: عدم رعایت نکات حفاظتی شهروندان از مهمترین عامل سوء استفاده سارقان است.

دستگیری سارقان به عنف با ۱۰ فقره سرقت در رباط کریم

سرهنگ"تیمور کلانتری" فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم در پی رصد و پیگیری پرونده های سرقت بهعنف با اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری ۲ سارق در رباط کریم شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی های پلیس به ۱۰ فقره سرقت بعنف در معابر اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان، خاطرنشان کرد: عدم رعایت نکات حفاظتی شهروندان از مهمترین عامل سوء استفاده سارقان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha