۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85567024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعامل رسانه و پلیس امنیت و آرامش پایدار را موجب می شود

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی رضوانشهر از عملکرد رسانه‌ها و همکاری دو سویه پلیس و رسانه در این شهرستان اظهار رضایت کرد و گفت: تعامل رسانه و پلیس امنیت و آرامش پایدار را در جامعه موجب می شود چنانکه امروز عمده اخبار پلیس شهرستان در فضایی امیدبخش و در راستای همکاری دوجانبه و آگاهی بخشی موثر به جامعه منتشر می شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حامد شادبهر در مراسمی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و شهید محمود صارمی و روز خبرنگار افزود: خبرنگاران در راستای عمل به وظیفه خطیر اطلاع رسانی، رسالتی مهمی در تنویر افکار عمومی عهده دار هستند و در این شهرستان تعامل سازنده‌ای با پلیس دارند.

وی اظهار کرد: اقدامات موثر برای پیشگیری و کاهش جرم در این شهرستان از راه‌های مختلف و پایش شبانه روزی شرایط است تا مردم طعم امنیت را بیش از پیش بچشند.

مسئول عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی رضوانشهر نیز با تاکید بر لزوم تکریم خبرنگاران، گفت : مطالبه‌گری و پیگیری مشکلات و مطالبات مردم از مهمترین اموری است که خبرنگاران باید همواره به آن بپردازند.

حجت الاسلام محمدحسین عبدی در ادامه با بیان اینکه مطالبه گری قوی جامعه را به سمت پویایی سوق می دهد، گفت: شایعه سازی و خبرسازی امری محکوم و حرام شرعی محسوب می‌شود که همه باید از آن پرهیز کنند.

وی حضرت زینب(س) را نخستین فریادگر مظلومیت اهل بیت(ع) عنوان و ذکر کرد: عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) خبر مظلومیت اهل بیت (ع) را پس از حادثه عاشورا به گوش همه جهانیان رساند آنگونه که تا امروز و همیشه نام ایشان بعنوان یکی از بزرگترین خبر رسانان در تاریخ اسلام و بشریت ثبت شده است.

وی، موضوع جهاد تبیین را امری بسیار مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب خواندو گفت: همه ما مکلف به محقق سازی این مهم هستیم.

در این مراسم خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه حاضر در جلسه از سوی فرماندهی انتظامی رضوانشهر تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha