سابقه مطلوب وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، گره‌گشای این حوزه است

تهران- ایرنا-  نماینده اقلیت (کلیمیان) در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه مطلوب و قابل‌ توجه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم در حوزه راه و شهرسازی، گفت: انتخاب وی به عنوان وزیر راه و شهرسازی می‌تواند گره‌گشای مشکلات این حوزه باشد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «همایون سامه یح نجف‌آبادی» در خصوص معرفی «فرزانه صادق مالواجرد» به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی افزود: اینکه رئیس‌جمهوری نگاهی جدی‌تر به افراد نخبه از قشر بانوان داشته است، امری مثبت تلقی می‌شود و امیدواریم این نگاه گسترده‌تر از پیش نیز شود.

وی گفت: اینکه سوابق کاری و تحصیلات خانم مالواجرد با حوزه کاری وی یعنی وزارت راه و شهرسازی مطابقت دارد، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که می‌توان به آن استناد کرد.

سامه یح نجف‌آبادی در ادامه توضیح داد: نظر اینجانب در خصوص وی کاملاً مثبت است و رای مثبت نیز خواهم داد، زیرا تخصص خانم مالواجرد در حوزه شهرسازی با توجه‌ به برنامه‌هایی که مطرح کرده‌، می‌تواند گره‌گشای این حوزه باشد.

لزوم نگاه ویژه به بخش راه

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به این که وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم باید نگاهی ویژه به بخش راه داشته باشد، گفت: انتخاب معاونین خبره در حوزه راه می‌تواند عملکردی قوی در این بخش برای وزیر راه و شهرسازی پیشنهادی به ارمغان آورد که امیدواریم این مسئله محقق شود.

به گزارش ایرنا، «فرزانه صادق مالواجرد» از سوی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای رای اعتماد به مجلس معرفی شد.

صادق مالواجرد پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha