«مالواجرد» در بخش مسکن برنامه دارد/ آماده اجرای برنامه پیشنهادی هستیم

تهران- ایرنا- سرفصل‌های برنامه پیشنهادی به‌ویژه در بخش مسکن، عامل حمایت انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان تهران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی عنوان شد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم حمایت کرد.

بر همین اساس، انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران اعلام کرد: «بدینوسیله ضمن تشکر از رییس جمهور بابت انتصاب فرزانه صادق‌مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و ابراز مسرت از طرف انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان تهران، این انتصاب شایسته که بسیار هوشمندانه اتخاذ شده مورد حمایت و خرسندی جامعه انبوه‌سازان مسکن و ساختمان که سالیان متمادی نقش بازوی اجرایی وزارت راه و شهرسازی را ایفا کرد، است.

بنابراین با توجه به شاخصه های شناخت و سابقه در حوزه راه و شهرسازی، جوان‌گرایی و سابقه اجرایی در وزارت راه و شهرسازی و سرفصل های برنامه پیشنهادی به ویژه در بخش مسکن، ضمن حمایت این انجمن به عنوان یک نهاد توسعه‌گرا و انبوه‌ساز، آمادگی خود را برای اجرایی کردن برنامه پیشنهادی که همانا اعتلای جامعه مهندسی کشور را در پی خواهد داشت اعلام کرده و از درگاه خداوند برای ایشان آرزوی سلامت، توفیق روزافزون در همه مراحل کاری و زندگی آرزومندیم.»

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha