مدیریت شهری نباید قربانی تامین هزینه‌های جاری شهرداری‌ها شود

سنندج - ایرنا - بازرس کل کردستان گفت: آینده شهرها و امور مدیریت شهری نباید معطل اعتبار و قربانی هزینه‌های جاری شهرداری‌ها شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی کردستان، عیسی هواسی عصر سه شنبه با حضور در شهرداری مرکزی سنندج موضوع های مهم حوزه مدیریت شهری اعم از ساخت و سازهای غیرمجاز و حذف پارکینگ و برخوردهای چندگانه و سلیقه ای را از مهم ترین چالش های حوزه ساخت و ساز دانست.

وی با اشاره به جایگاه شهرداری و تنوع و تکثر خدمات آن و ارتباط آن با تمامی آحاد جامعه آن را ویترین نظام عتوان کرد و افزود: در راستای ارتقای سطح مدیریت و زیباسازی شهری باید در زمینه ایجاد پارکینگ های طبقاتی، ساماندهی مشاغل مزاحم، افزایش کیفیت آسفالت شهری، ساماندهی اماکن مذهبی، ساخت دهکده سلامت، پایبندی به طرح جامع ترافیکی، افزودن ایستگاه های به روز تاکسی و اتوبوس و ساماندهی آب های سطحی اقدام جدی انجام شود.

بازرس کل کردستان، برنامه ریزی مدون و پایبندی به اجرای آن را بهترین راه برای پیشرفت شهری دانست و ادامه داد: دخالت موثر این نهاد در تصمیمات کمیسیون ماده پنج، پرداخت مطالبات پرسنل شرکتی، پیمانکاران و سازمان تأمین اجتماعی را ضروری است.

در این جلسه بازرس کل استان، معاون نظارت و بازرسی و همکاران گروه سیاسی- قضایی با حضور شهردارسنندج و روسای سازمان های تابعه به حدود ۱۰۰ فقره درخواست ها و مشکلات مراجعان رسیدگی کرده که مشکل اکثر آنها با بررسی و صدور دستورات لازم برطرف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha