رئیس جمهور کابینه ای فراجناحی به مجلس معرفی کرد/ ستار هاشمی نیروی خلاق ومتخصص

یاسوج- ایرنا- عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور همانگونه که وعده داده بود کابینه ای فراجناحی به مجلس معرفی کرد و نگاه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان برای تعامل ،همکاری و همراهی با دولت چهاردهم مثبت و امید بخش است.

سید "محمد موحد" روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور اسلامی ایران، همانگونه که وعده داده بود در معرفی وزرای پیشنهادی خود بر اصل و ضرورت وفاق ملی عمل کرد و از هر طیف و سلیقه سیاسی در کابینه وی حضور دارند.

وی تصریح کرد: باید در شرایط کنونی رئیس جمهور و کابینه پیشنهادی وی را حمایت کرد و اجازه داد که دولت فعالیت و کار خود را آغاز در فضایی آرام و بدون تنش آغاز کند.

وی با اشاره به گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم گفت: ستار هاشمی به عنوان یکی از انتخاب های خوب رئیس جمهور است چرا که هم دارای تجربه و هم سابقه درخشان و قوی علمی ‌و عملی در حوزه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

رئیس جمهور کابینه ای فراجناحی به مجلس معرفی کرد/ ستار هاشمی نیروی خلاق ومتخصص

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای هاشمی برغم سن جوان در سطوح مختلف مدیریتی بخوبی درخشید. از اساتید برجسته دانشگاه است که قطعا تجاربش در دانشگاه می تواند در وزارت ارتباطات در حوزه هوش مصنوعی مثمر ثمر واقع شود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وجود مدیران جوان، نخبه و خلاق همچون هاشمی برای ایجاد تحول در هر سازمان و ارگانی غنیمت است.

به گزارش ایرنا، ستار هاشمی، متول ۱۳۵۵ در یاسوج است. او دکترای مهندسی کامپیوتر دارد و استاد تمام گروه مهندسی کامپیوتر شیراز است. همچنین مدرک کارشناسی سخت‌افزار را از دانشگاه اصفهان، کارشناسی‌ارشد هوش مصنوعی را از دانشگاه علم و صنعت و دکترای هوش مصنوعی‌ را از دانشگاه علم و صنعت و موناش استرالیا گرفته است.

ستار هاشمی که در وزارت ارتباطات دولت دوازدهم معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰) بود بعد از پایان این دولت به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رفت و معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی در این سازمان شد.

از دیگر سوابق اجرایی که در کارنامه کارای او دیده می‌شود رئیس هیئت مدیره شرکت ایرانسل (‌۱۴۰۲ تا کنون، معاون فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات زیرساخت (۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸)، عضو شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان فناوری اطلاعات کشور (۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸)،مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس (۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶)، رئیس دانشکده آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه شیراز (۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴)، رئیس بخش کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر (۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲) و دبیر کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان فارس (۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶) است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha