وزیر ارتباطات: دولت چهاردهم برای رفع محدودیت های اینترنتی مصمم است

یاسوج- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: رفع محدودیت های اینترنتی و فیلترینگ از برنامه های مهم و اولویت های اساسی این وزارتخانه و مورد تاکید دولت چهاردهم و شخص رئیس جمهور است.

به گزارش ایرنا  از دفتر ارتباطات مردمی نماینده شهرستان کهگیلویه، سید ستار هاشمی در دیدار و گفت‌وگو با حجت الاسلام سید محمد موحد نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع رفع فیلترینگ را از مسیر قانونی و در یک فضای منطقی، آرام و با اجماع و هم افزایی اهل فن و کارشناسان تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات: دولت چهاردهم برای رفع محدودیت های اینترنتی مصمم است

هاشمی معتقد است که رفع این محدودیت ها که زمینه فعالیت کسب و کارهای مبتنی بر بستر فضای مجازی را به عنوان یک ضرورت امروز جامعه و هدفی اساسی فراهم می کند، می تواند تا حدود زیادی در افزایش میزان رضایتمندی و امید مردم به ویژه جوانان نقش آفرین باشد.

پیش از این دیدار، سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در سخنانی صریح خواستار رفع فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی از وزیر جوان ارتباطات و دولت چهاردهم شده بود.

همچنین در این دیدار نماینده مردم کهگیلویه و نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس خواستار بهبود و ساماندهی وضعیت شبکه های ارتباطی از جمله اینترنت در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله کهگیلویه و بویراحمد شد.

موحد یادآور شد: بخش زیادی از روستاها و مناطق شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام به دلیل سخت گذر بودن ، پراکندگی روستاها و محرومیت های گذشته همچنان وضعیت مناسبی در حوزه ارتباطی از جمله پوشش انتن دهی ندارند و خواستار رسیدگی و نگاه ویژه دولت و وزارت ارتباطات برای رسیدگی و کمک به این مناطق شد.

موحد همچنین از دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور دولت چهاردهم و نمایندگان مجلس به خاطر انتخاب سید ستار هاشمی به عنوان یک دانشمند و نخبه در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشمند هوش مصنوعی قدردانی کرد و گفت: ایران اسلامی به داشته ها و فرزندان نخبه و جوانان خود افتخار می کند.

ستار هاشمی همچنین در این دیدار دستورات لازم به مدیران زیرمجموعه خود در استان کهگیلویه و بویراحمد برای درخواست های این نماینده مجلس برای بهبود وضعیت شبکه ارتباطی را صادر کرد.

هاشمی گفت: رسیدگی و ارایه و گسترش خدمات به مناطق محروم جزو اولویت ها وبرنامه ها و خط و مشی اساسی دولت چهاردهم و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و در این راستا از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم از جمله در استان های کم برخوردار دریغ نخواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha