۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85567671
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پدر شهید "یارم طاقلو سهرابی" در همدان دعوت حق را لبیک گفت

همدان-ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: حاج "صادقعلی سهرابی" پدر شهید والامقام "غلام سهرابی" و همسر شهیده "فاطمه سهرابی" در همدان دعوت حق را لبیک گفت و به خانواده شهیدش پیوست.

مجید صفدریان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مراسم خاکسپاری حاج "صادقعلی سهرابی" امروز ساعت ۹ صبح در گلزار شهدای همدان برگزار شد و مراسم ترحیم نیز ساعت ۱۰:۳۰ در مسجد امام سجاد(ع) واقع در کوی خضر این شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فاطمه یارم طاقلو سهرابی همسر وی متولد سال ۱۳۰۴ در بمباران هوایی استادیوم قدس در هنگام حضور در مراسم نماز جمعه همدان مجروح و سپس در تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۳۶۱ به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

پدر و همسر شهید "یارم طاقلو سهرابی" در همدان دعوت حق را لبیک گفت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: شهید غلامعلی یارم طاقلو سهرابی فرزند وی متولد ۱۳۳۵ نیز که به‌عنوان نیروی بسیجی در جبهه حضور داشت در شلمچه و در عملیات کربلای پنج در ۳۰ دی‌ماه ۱۳۶۵ به شهادت رسید، از این شهید گرانقدر یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

پدر و همسر شهید "یارم طاقلو سهرابی" در همدان دعوت حق را لبیک گفت

استان همدان نزدیک به هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و حدود هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم اهداف والای انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha