۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85567892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۴ باشگاه ورزشی در خراسان‌رضوی پلمب شد

۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85567892
۶۴ باشگاه ورزشی در خراسان‌رضوی پلمب شد

مشهد-ایرنا- مسوول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ۶۴ باشگاه ورزشی در این استان بدنبال بازرسی‌ها و تخلف‌های ثبت شده، پلمب شدند.

به گزارش ایرنا، جواد عبداللهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در سال جاری ۲۳۵ مورد بازرسی از باشگاه های استان خراسان رضوی انجام شده که در این بازدیدها ۴۳ باشگاه تذکر گرفتند، ۳۴ مورد تعهد کتبی ارائه دادند و ۶۴ باشگاه مهر و موم شدند.

وی بیان کرد: نداشتن پروانه بهره‌برداری استفاده از مربیان بدون مدرک مربیگری و رعایت نکردن موازین اسلامی از دلایل تذکر و تعهد کتبی باشگاه‌های ورزشی است.

مسوول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: پارسال نیز از هزار و ۳۴۷ باشگاه استان بازررسی به عمل آمد که از این تعداد ۴۳۶ مورد پس از دریافت تذکر و ۳۷ مورد پس از اخذ تعهد کتبی اقدام به اصلاح موارد خلاف قوانین کردند.

به گفته وی، ۳۶۲ باشگاه ورزشی در سال گذشته پس از عدم تمکین از تذکرات و قوانین پلمب شدند.

عبداللهی اظهار کرد: هر فردی که تصمیم دارد در محیطی ورزشی حضور پیدا کند، از پروانه بهره‌برداری آن باشگاه و فعالیت آن اطمینان حاصل کنند.

وی با اشاره به نقش مشارکت مردم در رعایت استانداردهای ورزشی گفت: شماره تماس ۰۵۱۳۷۶۸۰۵۳۷ در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، آماده دریافت گزارشات و تخلفاتی است که مردم می‌توانند با ما در میان بگذارند.

حدود ۲ هزار و ۵۰۰ باشگاه ورزشی در خراسان رضوی فعال است که نیمی از آنها در مشهد استقرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha