ششمین همایش سواد فضای مجازی آبان ماه برگزار می‌شود + انتشار فراخوان

تهران- ایرنا- رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری ششمین همایش سواد فضای مجازی با محوریت فرهنگ در عصر هوش مصنوعی در ۲۳ آبان امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید پورابوالقاسم اظهار داشت: همایش سواد فضای مجازی با محوریت سواد فضای مجازی و فرهنگ در عصر هوش مصنوعی با همکاری دانشگاه‌های ارتباطات و رسانه کشور برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: رسالت همایش افزایش مسؤولیت‌پذیری عمومی در حوزه‌ سواد فضای مجازی و با تأکید بر جایگاه و اهمیت «نخبگان و مجامع علمی، سازمان‌های مسؤول و افراد آگاه» است.

پورابوالقاسم افزود: محورها مورد نظر همایش در یازده سر فصل از سوی هیات علمی همایش و با تایید نهایی دبیرعلمی همایش دکتر سیدمحسن بنی‌هاشمی تعیین شده است.

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله محورهای یازده گانه این همایش را ساختارها و تکنیک‌های آموزش سواد فضای مجازی در عصر هوش مصنوعی، ظرفیت های فرهنگ و هنر در عصر فضای مجازی و هوش مصنوعی، کودکان و نوجوانان و هوش مصنوعی عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس مصوبات و ابلاغیه‌های مرکز ملی و شورای عالی فضای مجازی، متولی اصلی توسعه سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی در کشور است، خاطرنشان کرد: متخصصان، پژوهشگران و فعالان حوزه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی علاقمند به شرکت در این همایش می‌توانند مقالات و تحقیقات خود را بر اساس محورهای فراخوان همایش که در سامانه اینترنتی ششمین همایش سواد رسانه‌ای به نشانی https://mil.farhang.gov.ir/fa/info اعلام شد است، چکیده مقالات را تا یکشنبه ۱۵ مهرماه و متن کامل مقالات را تا شنبه ۵ آبان ماه در سایت همایش بارگزاری کنند.

ششمین همایش سواد فضای مجازی آبان ماه برگزار می‌شود + انتشار فراخوان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha