۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱
کد خبر: 85567985
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق تازه آزاد شده حین دزدی بازداشت شد

۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱
کد خبر: 85567985
سارق تازه آزاد شده حین دزدی بازداشت شد
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت سارق سابقه‌دار خودرو که به تازگی از زندان آزاد شده است، خبر داد و گفت: متهم به هفت فقره سرقت از پراید و پژو اعتراف کرده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد افشار روز چهارشنبه در این مورد گفت: پیرو وقوع یک فقره سرقت خودرو در محدوده وردآورد، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۸۱ چیتگر قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: روز گذشته ماموران پلیس در حین گشت‌زنی در محدوده حوزه استحفاظی، فردی را در حال تخریب و باز کردن درب خودرو ۲۰۶ مشاهده کردند که متهم بلافاصله پس از مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت از محل متواری شد.

به گفته سرهنگ افشار، پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز متهم زمین‌گیر، دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده و به هفت فقره سرقت خودرو از نوع پراید و پژو اعتراف کرد.

وی در ادامه به شهروندان توصیه کرد که از لوازم ایمنی و دزدگیر برای ارتقای امنیت خودرو خود استفاده کرده و خودرو خود را در مکان‌هایی که مجهز به دوربین مدار بسته است پارک کنند.

اقدام به سرقت با موتور سیکلت سرقتی

همچنین سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک نفر سارق سابقه دار موتور سیکلت خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد

وی افزود: با اعلام وقوع سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در حوزه کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسنوند افزود: ماموران انتظامی در حین گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، سارق را در حالی که قصد به سرقت بردن موتور سیکلت یکی از شهروندان را داشت مشاهده کردند که متهم با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری عوامل کلانتری زمینگیر و دستگیر شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با استعلام پلاک موتور سیکلت متهم مشخص شد که سرقتی بوده و آن را به تازگی سرقت کرده است؛ متهم ۲۰ ساله و پس از انتقال او به کلانتری، به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف نمود و تا کنون ۲ نفر از شکات وی شناسایی شدند.

وی گفت: متهم جهت کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ حسنوند در پایان به شهروندان توصیه کرد که موتورسیکلت خود را در مکان‌هایی که دارای دوربین مداربسته است، پارک کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha