وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم افرادی توانمند و کارآمد هستند

تهران- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیران پیشنهادی دولت پزشکیان گزینه‌هایی کارآمد و توانمند هستند که در انتخابشان به تخصص آنها توجه شده است.

محمدرسول شیخی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در آستانه برگزاری جلسات رای اعتماد به کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان رئیس جمهور، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره بررسی عملکرد و سوابق وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم اظهار داشت: اغلب وزیران پیشنهادی در حوزه وزارتی خود انتخاب شده و به موضوعات وزارتخانه اشراف دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس تصریح کرد: همه وزیران پیشنهادی کابینه چهاردهم با برنامه بودند و با اینکه مدت کمی زمان در اختیار داشتند، برنامه‌های خوبی برای تحول تهیه و ارائه کردند به طوری که بخش قابل توجهی از این برنامه‌ها قابلیت اجرا دارد و عملیاتی است.

شیخی‌زاده تصریح کرد: در روزهای گذشته وزیران پیشنهادی با حوصله در همه کمیسیون‌های مجلس حضور یافته و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند و امیدواریم مجلس و دولت بتوانند با تعامل هر چه بیشتر مشکلات مردم را حل کنند.

وی در مورد جوان‌ترین عضو پیشنهادی کابینه چهاردهم گفت: ستار هاشمی به عنوان جوان‌ترین وزیر پیشنهادی پزشکیان، فردی اندیشمند و جوانی نخبه‌ است که سوابق اجرایی در دو قوه داشته و در مناطق محروم رشد کرده و به نظر می رسد می‌تواند مشکلات حوزه ارتباطات را مدیریت و حل کند.

به گزارش ایرنا، فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، یکشنبه ۲۱ مردادماه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس از روز دوشنبه ۲۲ مردادماه، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دو شیفت آغاز کردند.

وزرای پیشنهادی دولت در هفته جاری در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و کمیسیون‌ها هم نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام کردند.

از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha