استاندار تهران: توسعه ورزش نشانه توسعه‌یافتگی و رشد زیرساخت‌های هر کشور است

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران گفت: توسعه ورزش به عنوان بهترین نشانه توسعه‌یافتگی و رشد همه زیرساخت‌های اجتماعی،‌ سیاسی و ورزشی هر کشور است.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، علیرضا فخاری عصر چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ در مراسم بدرقه کاروان پارالمپیک کشور اظهار کرد: جامعه‌ای که با ورزش عجین می‌شود، حیات جاودانه‌ای به واسطه نشاط انسانی و اجتماعی خواهد داشت.

وی گفت: فضای نورانی حاکی از حضور همه عزیزانی که برای افتخارآفرینی ورزش تلاش کردند و نیز افرادی که با ایجاد مقدمات چنین افتخاراتی تلاش کردند، مغتنم است، از والدین ورزشکاران نیز باید قدردانی کرد، که فرزندان را مورد حمایت قرار دادند تا در این مسیر شکوفا قرار گیرند.

استاندار تهران گفت: از ورزشکاران عزیزی که حقیقتا با روحیه قوی، جسم پویا، عقل سالم و ایجاد توانمندی جسمی تلاش می‌کنند، افتخاراتی برای جامعه کسب کنند، تشکر می‌کنم.

استاندار تهران: توسعه ورزش نشانه توسعه‌یافتگی و رشد زیرساخت‌های هر کشور است

ورزش نشان از توسعه‌یافتگی دارد
استاندار تهران با بیان اینکه ورزش نشان از توسعه‌یافتگی دارد، اظهار کرد: ورزش و توسعه ورزش بهترین نشانه‌ای است، که کشور را مورد سنجش قرار می‌دهد، رشد ورزش نشان‌دهنده رشد و تعالی همه زیرساخت‌های اجتماعی سیاسی و زمینه‌هایی است، که اعتلا کشور و توسعه یافتگی را اثبات می‌کند.

فخاری گفت: من به سهم خود، به عنوان خادمی در استان تهران افتخار می‌کنم، که در امور ورزشکاران اگر لایق باشیم، قدمی بردارم، به واقع تربیت نسل آینده از ورزشکاران شروع می‌شود و تداوم وی یابد.

وی اضافه کرد: اگر به الگوهای اجتماعی که در ورزشکاران ایجاد می‌شود، توجه نشود و مورد کندوکاو قرار نگیرد، زیان‌های جبران ناپذیری وارد می‌کند، باید بپذیریم در حقیقت شأن و حق ورزشکاران ما جایگاه رفیع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha