استاندار تهران: قدرت ورزش ناشنوایان را در فرصتی مناسب به جهان اثبات کنید

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران در جریان بازدید از اردوی ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا گفت: فرصتی بدست‌ آمده که در صحنه بین‌المللی اثبات وجود کنید و خودتان را در آنجا محک بزنید.

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری عصر سه‌شنبه در جمع ورزشکاران ناشنوا اظهار کرد: ما در خدمت ورزشکاران هستیم و امیدواریم پس‌ از گذران اردو و انتخاب نهایی تیم، در یک فرصت مناسب و استثنایی قدرت فوتبال ناشنوایان را نه‌تنها در آسیا بلکه در جهان اثبات کنید.

وی ادامه داد: وجود ورزشکاران باانگیزه با قابلیت‌های فکری و اندیشه‌ قوی توأم با اراده قوی و فراموشی آن‌چه که دیگران ممکن است به‌عنوان دارایی تحت عنوان شنوایی دارند در موقعیتی جدید، بتوانید اثبات وجود کرده و از حیثیت بدست‌آمده که از قبل محقق شده، دفاع دوباره داشته باشید.

استاندار تهران: قدرت ورزش ناشنوایان را در فرصتی مناسب به جهان اثبات کنید


استاندار تهران گفت: برای شما ورزشکاران آرزوی موفقیت دارم امیدوارم در پناه خداوند بتوانید آن‌چه در شأن نام و مقام شماست و انتظار می‌رود را نشان دهید.


فخاری با حضور در فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در جمع اعضای تیم ملی فوتبال ناشنوایان نیز حضور پیدا کرد و پیش از آغاز بازی‌های آسیایی ناشنوایان در جریان دغدغه‌های ملی‌پوشان قرار گرفت.

بازدید استاندار تهران و مدیر کل ورزش و جوانان استان از اردوی تیم کاراته ناشنوایان یکی دیگر از برنامه‌های این بازدیدها بود در جریان این بازدید معاون ورزشی و رییس هیات ناشنوایان استان تهران حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha