۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85568785
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

خنکای هوا در انتظار خراسان شمالی 

۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰
کد خبر: 85568785
خنکای هوا در انتظار خراسان شمالی 

بجنورد-ایرنا- سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: دمای هوا در روزهای آتی هشت تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می یابد. 

مظاهر عظیم زاده روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سامانه جدید بارشی از عصر فردا و اوایل فردا شب استان را تحت تاثیر قرار می دهد که سبب وزش باد، خیزش گرد و غبار و بارش باران در مناطق مختلف می شود.

وی افزود: وزش باد شدید و خیزش گرد و غبار سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه بارشی بیشتر در نوار غرب و نیمه جنوبی استان پیش بینی شده است.

وی گفت: دمای هوا در مناطق مختلف استان تا فردا یک تا ۲ درجه سانتیگراد گرم می شود اما با فعالیت این سامانه بارشی، روند کاهش دمای هوا از فردا آغاز می شود.

عظیم زاده اظهار کرد: مردم استان تا اواسط هفته آتی کاهش دمای هوا به میزان هشت تا ۱۰ درجه سانتیگراد را تجربه می کنند.

وی افزود: شبانه روز گذشته کوسه در شهرستان شیروان با کمینه دمای ۱۶ درجه سانتیگراد خنک ترین و بام و صفی آباد با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان گزارش شد.

سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: کمینه دمای بجنورد در این مدت ۲۲ و بیشینه دمای آن ۳۱ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha