۴۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد لرستان پرداخت شد

خرم آباد _ ایرنا _ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: امسال یک هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ۴۷۰ میلیارد ریال به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا جلال شیخ پور روز پنجشنبه در همایش ملی قرض نیکو در سالن جلسات کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: این همایش به منظور تجلیل از خیرانی که در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند، برگزار شد.

وی افزود: صندوق امداد ولایت کمیته امداد مامور به اعطای وام قرض‌الحسنه به اقشار مختلف با اولویت جامعه هدف و حمایت نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان اظهار داشت: خوشبختانه سالجاری یک هزار و ۵۰۰ وام قرض‌الحسنه به ارزش ۴۷۰ میلیارد ریال در سرفصل های مختلف ایجاد اشتغال با اولویت زنان سرپرست خانواده، پرداخت تسهیلات درمانی برای رفع مشکلات و پرداخت هزینه های تحصیلی اعطا شده است.

۴۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد لرستان پرداخت شد

شیخ پور ادامه داد: همچنین در راستای تهیه مسکن مددجویان در سرفصل‌های ساخت مسکن مددجویان و تعمیرات و ودیعه مسکن گره گشایی قابل توجهی انجام شده است.

وی گفت: از خیران تقاضا می شود با مشارکت در امر قرض ماندگار امکان رفع مشکلات مددجویان را نیز محقق می کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه طرح قرض ماندگار امسال نسبت به سال گذشته در لرستان ۲۰۰ درصد رشد داشته است افزود: ظرفیت اجرای این طرح در لرستان بسیار بیشتر و کمک ۲ میلیارد ریالی خیران با هم افزایی کمیته امداد سه میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است که در نهایت پرداختی صندوق امداد ۴۷۰ میلیارد ریال بود.

شیخ پور ادامه داد: امسال در بخش اشتغال ۱۵ میلیارد ریال برای ایجاد حدود هشت هزار فرصت شغلی در استان برای مددجویان ایجاد خوهد شد.

اعطای وام قرض‌الحسنه به ۲۹۰ نفر از مددجویان کمیته امداد لرستان

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت لرستان نیز گفت: پارسال وام قرض‌الحسنه به ۲۹۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شد.

خدایار حسنوند بیان کرد: این همایش به منظور تقدیر از خیرین و صندوق امداد ولایت جهت رفع نیازهای افراد تحت پوشش برگزار شده است.

وی اظهار داشت: این همایش در چهار محور مطلوبیت منابع ، محورهای اقتصادی، سیاسی اجتماعی و فرهنگی در سراسر کشور برگزار شده تا از همراهان و خیرین که جهت رفع نیازهای محرومان تعامل دارند تجلیل شود.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت لرستان ادامه داد: سال گذشته در صندوق قرض‌الحسنه امداد و ولایت ۵۲ فقره به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال منعقد شد و ۲۹۰ نفر از افراد تحت پوشش و اقشار آسیب پذیر وام قرض الحسنه در سرفصل های کارگشایی، تحصیل، فرهنگ و ازدواح اعطا شده است.

حسنوند تاکید کرد: هدف در صندوق امداد ولایت اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و ترویج این مهم در جامعه و سپردن خیر است.

وی افزود: افرادی که در قرض‌الحسنه امداد ولایت سپرده گذاری کنند برای دنیا و آخرت سرمایه گذاری می کنند.

در این مراسم از تعدای از خیرینی که در امر قرض نیکو مشارکت داشتند تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha