۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85568983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رویکرد کلی مجلس همراهی و همدلی با دولت جدید است

۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85568983
رویکرد کلی مجلس همراهی و همدلی با دولت جدید است

ساری- ایرنا- رئیس مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد کلی مجلس شورای اسلامی همراهی و همدلی با دولت جدید است، گفت: ملاک نمایندگان در ارزیابی کابینه جدید شروط ۱۲ گانه ترسیمی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی، رضا حاجی پور روز پنجشنبه با اشاره به مراحل در حال انجام ارزیابی وزیران پیشنهادی دولت جدید در کمیسیون های مجلس، افزود: رویکرد کلی مجلس شورای اسلامی همراهی و همدلی با دولت جدید است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: همراهی نمایندگان با دولت جدید نافی وظایف کلیدی خانه ملت نیست و نمایندگان از رسالت قانونی خود در بررسی شرایط احراز وزیران پیشنهادی عدول نمی کنند.

وی تصریح کرد: دولت جدید براساس شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور مسؤولیت سنگینی در رفع مشکلات اقتصادی و چالش های عمده کشوربر عهده دارد.

حاجی پور یادآورشد: نمایندگان مازندرانی خانه ملت مطالبات به حق مردم دیار علویان را از کابینه جدید مطالبه خواهند کرد.

رویکرد کلی مجلس همراهی و همدلی با دولت جدید است

رئیس مجمع نمایندگان مازندران افزود: حل چالش‌های های عمده مازندران در مسیر پیشرفت نیازمند همگرایی و وحدت نظر همه دست اندرکاران توسعه ترمیم بافت مدیریتی مازندران باهدف افزایش کارآمدی اجرایی ضرورت دارد، استان و هم افزایی ارکان دولت است.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با رئیس جمهور و تشریح مشکلات مردم مازندران به ویژه برنج کاران یادآور شد: در این دیدار مشکلات کشاورزان به ویژه برنج کاران که شرایط سختی را می گذرانند مطرح بر لزوم حمایت جدی دولت تاکید شد.

حاجی پور درباره کمبودهای زیرساختی در مازندران که پاسخگوی نیازهای جمعیت بومی استان نیست اشاره کرد و افزود: مازندران در پایان هرهفته و تعطیلات هفتگی با انبوه جمعیت شناور مواجه می شود که پاسخگویی به نیازهای متراکم آنان نیازمند توجه ویژه دولت است.

وی با بیان این که، مازندران برای خدمات دهی ملی نیاز به اعتبار فرابخشی و ملی دارد، گفت: ترمیم بافت مدیریتی استان با هدف افزایش کارآمدی اجرایی و رفع ناترازی های فرهنگی، اقتصادی مطالبه جامعه نخبگانی است که از سوی مجمع نمایندگان استان پیگیری خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha