۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85569018
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

آغاز اصلاح قوانین ساخت و ساز در کیش/ نهضت آسفالت در جزیره ادامه دارد

کیش- ایرنا- مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش با تاکید بر ضرورت اصلاح قوانین ساخت و ساز در این جزیره گفت: این قوانین در کیش بروز رسانی نشده و به عاملی برای رکود در ساخت و ساز جزیره تبدیل شده است.

به گزارش روز پنجنشبه ایرنا، مهدی احمدی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام اینکه اقدامات اصلاحی برای تغییر در قوانین ساخت و ساز در کیش آغاز شده است، اظهار کرد: در تلاشیم تا سبب ایجاد رونق دوباره در بحث ساخت و ساز و توسعه جزیره باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تجهیزات آتش نشانی جزیره کیش نیازمند بروز رسانی است، افزود: تجهیزات آتش نشانی کیش نزدیک به ۲ دهه است که بروز رسانی لازم نشده و ما در همین راستا خرید برخی دستگاه‌های سنگین و نیمه سنگین مدرن و دارای استاندارد جهانی را در دستور کار قرار دادیم.

احمدی ادامه داد: مناقصه نوسازی و بهسازی ناوگان آتش نشانی و خدمات ایمنی کیش درحال انجام است و دراین زمینه عزم جدی داریم با افزایش امکانات، موضوع تاب آوری جزیره را ارتقاء دهیم؛ همچنین احداث ایستگاه شماره چهار آتش نشانی کیش و خرید نردبان مرتفع جدید نیز در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش با اعلام اینکه نهضت آسفالت ریزی در این جزیره آغاز شده است، بیان کرد: طی چهار ماه نخست سال جاری بیش از ۱۰۵ هزار متر مربع آسفالت ریزی در کیش انجام شده که در مقایسه با سال‌های گذشته رقم قابل توجهی است.

وی همچنین از سنگفرش ۲۵ هزار متر مربع از معابر جزیره کیش در چهار ماه نخست سال جاری خبر داد و اضافه کرد: ۶۰ هزار متر طول نیز طی این بازه زمانی جدول گذاری انجام شده است.

احمدی اتمام شبکه تصفیه خانه فاضلاب، شبکه دفع آب‌های سطحی، توسعه سرانه فضاهای آموزشی و احداث مدارس، گسترش شبکه روشنایی، توسعه آبیاری فضای سبز، زیباسازی شهری، تعویض خطوط فرسوده فاضلاب، نوسازی تابلوهای اماکن، زیبا سازی میادین و احداث سردخانه آرامستان را از اولویت‌های این شرکت برشمرد.

وی در ادامه با بیان اینکه میزان سرانه ورزشی در جزیره کیش ۱۲ برابر استاندارد کشوری است، گفت: زیرساخت‌های ورزشی کم نظیری در کیش وجود دارد که سبب شده طی چهار ماه نخست سال شاهد برگزاری چهار مسابقه ملی، ۱۱ مسابقه داخلی، ۲ اردوی تیم ملی و بیش از ۲۵ مورد برگزاری همایش همگانی و برپایی مستمر دوره‌های آموزشی باشیم.

به گفته احمدی دراین بازه زمانی بیش از ۳۰ مدال توسط ورزشکاران کیش در مسابقات مختلف کسب شده است.

وی همچنین در این نشست خبری از معاونان خود خواست تا هرچه سریعتر نسبت به راه اندازی مجدد پل‌های عابر پیاده کیش اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha