۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱
کد خبر: 85569293
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار مازندران: واحدهای تولیدی فعال در گلوگاه حمایت می شوند

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان این که واحدهای تولیدی راکد در شهرستان گلوگاه باید به چرخه صنعت بازگردند، گفت: بنگاه های اقتصادی فعال این شهرستان حمایت بیشتری می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری امروز پنجشنبه در بازدید از ناحیه صنعتی شهرستان گلوگاه در شرق مازندران اظهار کرد: واحدهای تولیدی در این ناحیه صنعتی که سرمایه گذار علاقه ای بر ادامه فعالیت ندارد طبق قانون سرمایه گذار جدید معرفی خواهد شد.

وی بیان داشت: بدون تردید اگر همه واحدهای تولیدی در این شهرستان بر مدار تولید قرار گیرند افراد قابل توجهی مشغول به کار خواهند شد.

استاندار مازندران با اشاره به این مطلب ظرفیت های شهرستان گلوگاه چند بُعدی است، اظهار کرد: کشاورزی، دریا و ساحل از جمله ظرفیت های ممتاز گلوگاه محسوب می شود که باید بیشتر از گذشته از آنها برای توسعه شهرستان بهره مند شد.

نوری ادامه داد: سرمایه گذارانی هستند که با رعایت حساسیت های زیست محیطی پرورش میگو را در دستور کار قرار دهند و این امر باید حمایت شود.

استاندار مازندران: واحدهای تولیدی فعال در گلوگاه حمایت می شوند

وی با بیان این مطلب که یکی از نیازهای اساسی شهرستان راه اندازی کشتارگاه صنعتی است، افزود: دام های سبک و سنگین زیادی در گلوگاه پرورش می یابند و راه اندازی این کشتار گاه یک امر ضروری است.

این مقام مسوول تصریح کرد: گلوگاه در حوزه زیرساختی همانند جاده ها و زیرگذر باید بیشتر حمایت و سرمایه گذاری شود تا کمبودها در این بخش جبران شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha