استاندار مازندران: مناطق گردشگری اصالت خود را حفظ کنند

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان این که منطقه لفور در سوادکوه شمالی جاذبه های کم نظیری دارد، گفت: اهالی روستا با تولید صنایع دستی و عرضه آن به گردشگران اصالت خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری امروز پنجشنبه در آیین افتتاح بازارچه سنتی لفور اظهار کرد: جنگلهای سر به فلک کشیده هیرکانی و سد زیبای البرز چشم انداز خیره کننده ای برای مسافران و گردشگران دارد.

وی بیان داشت: منطقه لفور یکی از مکان های گردشگری مازندران محسوب می شود که از سراسر کشور برای دیدن جاذبه های این منطقه در سوادکوه شمالی حضور می یابند.

نوری با بیان این مطلب که اهالی این منطقه در کشاورزی و دامداری از سرامدان استان هستند، اظهار کرد: در کنار کار کشاورزی تولید صنایع دستی و فروش آن به گردشگران درآمد پایداری ایجاد خواهد کرد.

استاندار مازندران افزود: با افتتاح این بازار سنتی اهالی منطقه می توانند تولیدات خود را به مسافران و گردشگران عرضه کنند و این امر درآمد آنها را افزایش خواهد داد.

این مقام مسوول ادامه داد: برخی از زیر ساخت های منطقه سوادکوه شمالی و لفور نیازمند تقویت و ارتقا است که در این مسیر کمک کار خواهیم بود.

استاندار مازندران: مناطق گردشگری اصالت خود را حفظ کنند

نوری تصریح کرد: اعتباراتی که برای سوادکوه شمالی اختصاص می یابد باید بیشتر از سرانه جمعیت آن باشد چون این منطقه میزبان گردشگران زیادی در فصل های مختلف است.

دهستان لفور با ۲۵ روستا در قلب جنگلهای هیرکانی واقع شد که این منطقه جزو شهرستان سوادکوه شمالی محسوب می شود و سد بزرگ البرز هم در روستاهای بالادست لفور واقع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha