نماینده مردم رامهرمز: به وزیران پیشنهادی پزشکیان رای مثبت می‌دهیم

تهران- ایرنا- نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کابینه پیشنهادی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور متشکل از همه جریان‌های سیاسی است، گفت: وزیران پیشنهادی مورد تایید نمایندگان هستند و به آنها رای مثبت می دهیم.

امیرحسین نظری در آستانه آغاز جلسات بررسی رای اعتماد به کابینه دولت چهاردهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در مورد بررسی عملکرد و سوابق وزیران پیشنهادی رئیس جمهور گفت: کابینه پزشکیان متشکل از همه جریان‌های سیاسی است و در مجموع از نظر تخصص، تعداد زیادی از وزیران پیشنهادی در حوزه کاری خود متخصص هستند.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس تصریح کرد: بیشتر وزیران پیشنهادی کابینه چهاردهم مورد تایید نمایندگان هستند و به آنها رای مثبت می‌دهیم.

نظری با بیان اینکه در تهیه فهرست کابینه چهاردهم به توصیه‌های رهبر انقلاب توجه شده است، گفت: در این فهرست وفاق ملی دیده می شود البته شاید یکی دو نفر از وزیران پیشنهادی لازم باشد در مورد عملکرد گذشته خود توضیحاتی در صحن علنی ارائه کنند و صحن در این زمینه تصمیم گیری کند.

به گزارش ایرنا، فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، یکشنبه ۲۱ مردادماه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد و کمیسیون‌های تخصصی مجلس از روز دوشنبه ۲۲ مردادماه، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دو شیفت کاری آغاز کردند.

وزرای پیشنهادی دولت در هفته جاری در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و کمیسیون‌ها هم نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام کردند.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم از روز شنبه - 27 مرداد - آغاز می شود و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha