سرمربی ذوب آهن: داور در بازی با پرسپولیس عالی قضاوت کرد

اراک - ایرنا - سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: بیژن حیدری داور امشب (پنجشنبه) در بازی با پرسپولیس عالی قضاوت کرد.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، در جمع خبرنگاران افزود: بازی امشب در ورزشگاه اراک با وی ای آر دنبال شد اما داور عالی سوت زد و حتی۲ صحنه‌ای که وی‌ ای آر اعلام شد، تصمیم داور تایید شد.

وی بیان کرد: سال‌هاست که برای وی ای آر در بازی‌ها فریاد می‌زنیم، زیرا یک آرامش خاطر در بازی ایجاد می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: وی ای آر باعث می‌شود که هیچ اعتراضی در بازی نباشد و امیدوارم به جایی برسیم که همه بازی‌ها با وی ای آر برگزار شود.

ربیعی ادامه داد: در بازی اول لیگ، شناخت‌ تیم‌ها از همدیگر کمتر است، بویژه پرسپولیس در ۲ تا سه پست از جمله مدافع راست و دروازه‌بان تغییراتی داشت و نفراتی که حضور داشتند غالبا ناشناخته بودند.

وی گفت: احمدزاده و علی پور را می‌شناختیم و اتفاق خوب اول بازی برای ذوب آهن رخ داد و در ابتدای بازی به گل رسیدیم و طبیعی بود که پرسپولیس به دروازه ما حمله کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با خسته‌نباشید به بازیکنان خود، گفت: توانستیم با نظمی از حملات پرسپولیس جلوگیری کنیم، با اینکه این تیم حملاتی داشت و در انتهای نیمه اول گل خوردیم و توپ به پای قریشی بلوکه کرد و به دروازه رفت.

ربیعی اظهار کرد: نیمه دوم چند موقعیت خوب داشتیم و طبیعی بود پرسپولیس به عنوان مدعی قهرمانی و قهرمان سال گذشته فشار زیادی وارد کند.

وی بیان کرد: از نظر مربیگری امروز کار سختی داشتم زیرا، چهار تا بازیکن روز گذشته کارت آنها صادر نشد و دستمان خالی بود، در جناح چپ و راست ۲ بازیکن، پدرام قاضی پور و داود رجبی را نداشتیم و در مرکز بازی هم محمد جواد آزاده و حسن شوشتری را نداشتیم و در نیمکت دستمان خالی بود اما بچه‌ها خوب بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: بازیکنان زیادی هم از دست دادیم اما تیم ذوب آهن به عنوان تیمی که از ۶ تا ۷ سال گذشته خود را به نقطه خوبی رسانده، انتظار داریم مدیرعامل و هیات مدیره کمک کنند تا تیم تقویت شود.

ربیعی بیان کرد: همه مشکلات را درک می‌کنیم، باشگاه هنوز هزینه سال قبل را تسویه نکرده و پیش پرداخت امسال را هم نداده است.

وی گفت: بازیکنان ذوب آهن امروز نشان دادند که ارزشمند و با وجود هستند و برای لباسی که می‌پوشند ارزش قائل هستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: افتخار یک سال سرمربیگری آلومینیوم اراک را دارم و ارادت به مردم استان مرکزی دارم و امروز کیفیت زمین، رختکن‌ها و محل برگزاری بازی در ورزشگاه امام خمینی(ره) عالی بود که واجب دانستم تشکر کنم.

وی ادامه داد: لیگ فوتبال فارغ از هیاهوها دارای چهار تیم مدعی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور است و تیم ذوب آهن اصفهان هم در ۲ فصل پیاپی پنجم شد.

ربیعی بیان کرد: این چهار تیم از لحاظ کیفی متفاوت‌ترند و تیم پرسپولیس هم جزو مدعیان قهرمانی است و تیمی که برای قهرمانی بسته شده باید وسعت هدفگذاری برای مدعی قهرمانی لیگ آسیا داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha