۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۵
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85569571
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی پایدار به عشایر خراسان جنوبی اختصاص یافت

بیرجند - ایرنا - مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی گفت: در سال جاری ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی پایدار عشایر استان اختصاص یافت.

محمد ابراهیم ابراهیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون اعتباری در حدود ۶۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های بزرگ آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکو، چاه زرد و چاه رویی شهرستان نهبندان و همچنین چاه مسافر شهرستان عشق آباد هزینه شده است.

وی عنوان کرد: اکنون نیز برای ادامه این پروژه‌ها که از بزرگترین پروژه‌های آبرسانی در حوزه عشایری کشور هستند، ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که پروژه‌ها فعال و پیمانکاران درحال انجام فعالیت هستند.

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فاز چهارم پروژه‌های آبرسانی خواجه منجیکو و چاه زرد نهبندان از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، بیان کرد: اکنون در فاز چهارم، آبرسانی به محلات عشایری چاه شولک در دستورکار قرار دارد.

ابراهیمی افزود: همچنین طرح آبرسانی به محلات چاه مسافر شهرستان عشق آباد ۴۰ درصد و طرح آبرسانی به محلات چاه رویی نهبندان ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار کرد: با برآوردهای صورت پذیرفته، اعتبار مورد نیاز برای ادامه و اتمام این سه پروژه ارزشمند آبرسانی حوزه عشایری در حدود ۲ هزار میلیارد ریال است که امیدواریم که این میزان اعتبار با پیگیری، تعامل و همکاری همه مسئولان محقق شود.

ابراهیمی گفت: ۶۲۴ خانوار عشایری از اجرای این پروژه‌های آبرسانی بهره‌مند خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha