۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85569828
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان: آمریکا به گواه تاریخ قابل اعتماد نیست

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: تاریخ گواه این است که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم(عج) این شهر با اشاره به واقعه کودتای ۲۸ مرداد افزود: مصدق برای رهایی از شر انگلستان به آمریکایی‌ها اعتماد کرد و نتیجه آن همدستی ایالات متحده با انگلستان بود که باعث برکناری مصدق شد و این نتیجه اعتماد به آمریکاست.

وی اظهار کرد: عبرت دوم ماجرای ۲۸ اَمرداد این است که نیروهای ملی فقط به ملیت اکتفا کردند و فدائیان اسلام را کنار گذاشتند و بی‌توجهی به نیروهای مومن موجب شکست آنها شد.

امام جمعه کاشان در بخش دیگر سخنانش گفت: یکی از مشکلات مهم کاشان بحث مسکن است، افرادی چهار سال قبل برای دریافت مسکن نام‌نویسی کرده‌اند اما هنوز خانه آنها تکمیل نشده و پیشرفت فیزیکی خوبی نداشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دیروز فرماندار ویژه کاشان جلسه‌ای را با استاندار اصفهان برگزار کرد که امیدواریم ثمرات خوبی داشته باشد.

خطیب جمعه کاشان همچنین گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، پایه‌ جنگ روانی این است که توان دشمن را بزرگ جلوه می‌دهد و ترس از آمریکا و اسرائیل را القا می‌کند و نتیجه این بزرگنمایی عقب‌نشینی در عرصه‌های نظامی و سیاسی است اما هنر امام راحل این بود ‌که فرمودند با همین توانایی‌های خود می‌توانید کارهای بزرگی انجام دهید.

امام جمعه کاشان بیان کرد: جمهوری اسلامی در ۴۶ سال اخیر و بویژه در دوران جنگ هشت ساله نشان داد که دنیای غرب و شرق و اعراب منطقه در یک طرف و ایران در طرف دیگر میدان بود، با این حال مردم ما توانستند جبهه باطل را شکست دهند.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: رهبر معظم مصالح نظام را تعیین می‌کنند و هر زمان صلاح بدانند با توکل بر خدا و توانمندی داخلی و با کمک حزب‌الله، حشدالشعبی و نیروهای یمن، در لحظه موعود سنای آمریکا را که چندین بار برای نتانیاهو کف زدند، پشیمان خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha