استاندار خراسان رضوی: آزادگان نماد مقاومت شدند

مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی اظهار کرد:۲۶مردادماه، یادآور بازگشت غرور آفرین مردان آزاده ای است که با ایمان راسخ خود در برابر سخت ترین فشارهای دشمنان، چشم در چشم، ایستادند و با تحمل دردهای اسارت در خاک دشمن، تبدیل به نماد مقاومت شدند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یعقوبعلی نظری شامگاه جمعه و در پیامی به مناسبت،سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی افزود: مردانی که وجود خود را در راستای هویت بخشی به ایران اسلامی هزینه کردند و با صبر و استقامت ، درس آزادگی را به همه ما آموختند و بر قله رفیع ایثار و فداکاری جای گرفتند.

وی ادامه داد: بازگشت سرافرازانه آزادگان غیور به میهن عزیزمان، موهبتی است وصف ناپذیر که موجب غرور و شادی آحاد ملت شد و روح آزادگی ایرانیان رابه عنوان تصویری شکوهمند در تاریخ جهان به ثبت رساند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه صحنه های حماسه و پایداری فرزندان امام خمینی (ره) در چنگال نظامیان صدامی را که بیانگر پیروزی خون بر شمشیر بود را هرگز از یاد نخواهیم برد اظهار کرد: اینجانب سالروز ورود این سرمایه ها و یادگاران عزیز دوران جنگ تحمیلی را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله) ، تمامی هموطنان به ویژه خانواده های صبور آنان و همچنین مردم ولایتمدار خراسان رضوی ، تبریک و تهنیت عرض نموده سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

بر اساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی سه هزار و ۲۴۴ رزمنده دفاع مقدس در زندان‌های رژیم بعث عراق بین چند ماه تا ۱۰ سال اسیر بوده اند و همچنین ۱۵۱ نفر در دوران مبارزات انقلاب در زندان‌های رژیم ستمشاهی تحمل حبس کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha