۴۵۰ کلاس درس برای سال تحصیلی جدید در هرمزگان آماده شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ۴۵۰ کلاس درس جدید در قالب ۱۱۴ فضای آموزشی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای نظام تعلیم و تربیت در این استان آماده‌ شده است.

مهدی باوقار زعیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اضافه شدن این فضاهای آموزشی بیش از ۲۰ هزار دانش آموز به ویژه در شهرستان‌های بندرعباس و قشم از فضای ایمن و استاندارد برخوردار خواهند شد.

وی بیان کرد: همچنین تفاهم‌نامه برای ساخت ۱۵ مدرسه ۱۲ کلاسه برای مسکن‌های مهر هرمزگان نیز با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی آماده شده است که در هفته دولت امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و این طرح جز اتفاقات بی‌نظیری بوده که در دستورکار قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه ۵۸ درصد مدارس استان با مشارکت خیران مدرسه ساز ساخته می‌شود، اظهار کرد: در عرصه مدرسه سازی اقدامات خوبی در بحث افزایش اعتبارات دولتی و در بحث اعتبارات خیران انجام شده است؛ به طوری در حوزه اعتبارات خیران سال گذشته، نزدیک به هفت هزار میلیارد ریال جذب شد.

باوقار زعیمی ادامه داد: همچنین جدای از مدارس، تجهیزات ورزشی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال، آزمایشگاهی به ارزش ۷۲ میلیارد ریال و هنرستانی به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال نیز خریداری شده که در مهرماه امسال تحویل آموزش و پرورش استان می‌شود.

گفتنی است؛ همزمان با سال تحصیلی جدید ۴۳۰ هزار دانش آموز در هرمزگان مشغول به تحصیل می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha