۴۰۲ میلیارد ریال تجهیزات کمک آموزشی آماده تحویل به آموزش و پرورش هرمزگان است

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ۴۰۲ میلیارد ریال تجهیزات کمک آموزشی و هنرستانی در آستانه سال تحصیلی جدید خریداری شده و مهرماه در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می‌گیرد.

مهدی باوقار زعیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تجهیزات خریداری شده در زمینه تجهیزات کمک ورزشی، آزمایشگاهی و هنرستانی است و به سمتی پیش می‌رویم تا مدارس را با تجهیزات کامل‌تر و به روزتر تحویل دانش آموزان دهیم.

وی ادامه داد: همچنین افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی خریداری شده که نسبت به سال گذشته که بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته بود، رشد ۳۵ درصد برابری داشته است.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان توضیح داد: امسال برای نخستین بار در حوزه وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی نیز ۷۲ میلیارد ریال اعتبار برای خرید این گونه تجهیزات از جمله کیت‌های آزمایشگاهی، صندلی و میز آزمایشگاهی و میکرسکوپ جذب کرده ایم که به زودی خریداری شده و تا مهرماه در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

باوقار زعیمی ادامه داد: در حوزه ورزش نیز یک اقدام بسیار تحسین برانگیزی در خصوص خرید تجهیزات به ارزش ۸۰ میلیارد ریال انجام شد که در بسته مهرماه تحویل آموزش و پرورش هرمزگان می‌شود.

۴۵۰ کلاس درس جدید در قالب ۱۱۴ فضای آموزشی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای نظام تعلیم و تربیت در استان هرمزگان آماده‌ شده است؛ با اضافه شدن این فضاهای آموزشی بیش از ۲۰ هزار دانش آموز به ویژه در شهرستان‌های بندرعباس و قشم از فضای ایمن و استاندارد برخوردار خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha