۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85570748
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شلیک ده‌ها راکت به شمال فلسطین/ ورود یک شهرک جدید به دایره اهداف مقاومت + فیلم

تهران- ایرنا- مقاومت اسلامی لبنان ده ها موشک و راکت کاتیوشا به سمت مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب الله اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن ها و حمله دشمن اسرائیلی به غیرنظامیان در روستاهای جنوب لبنان بویژه تجاوز اخیر به شهرک «الکفور» که به شهادت و زخمی شدن چند شهروند سوری منجر شد، رزمندگان مقاومت برای نخستین بار شهرک صهیونیستی نشین «ایلیت هشاحر» را با ده ها راکت کاتیوشا هدف قرار دادند.

براساس اعلام رسانه های رژیم صهیونیستی، همزمان با عملیات راکتی حزب الله، آژیرهای خطر در مناطق گسترده ای از شمال فلسطین به صدا درآمد.

در همین حال، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز به شلیک ده ها راکت و موشک به سمت شهر اشغالی «صفد» و منطقه الجلیل علیا اعتراف کرد.

برخی رسانه ها نیز از قطع کامل برق منطقه «حتسور» در الجلیل به دنبال حمله راکتی حزب الله خبر می دهند.

رادیو «صدای قدس» نیز اعلام کرد که حزب الله در دو نوبت بیش از ۴۰ موشک و راکت به سوی الجلیل اشغالی شلیک کرده و گزارش هایی از اصابت آن ها به صفد اشغالی منتشر شده است.

رسانه های لبنانی بامداد شنبه از بمباران شهرک «الکفور» در منطقه النبطیه در جنوب این کشور خبر داده بودند.

براساس آخرین آمارها، در این تجاوز ۱۰ تبعه سوریه از جمله یک مادر و دو کودک وی به شهادت رسیدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی پس از این جنایت اعلام کردند که نظامیان ارتش برای مقابله با پاسخ حزب الله به حالت آماده باش درآمده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز از شهرک نشین های صهیونیست خواسته بود در نزدیکی پناهگاه ها بمانند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌ یا زخمی شده اند.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

در این میان، اضطراب و آشفتگی روانی صهیونیست ها از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود بر این مشکلات روحی افزوده است.

رسانه های صهیونیستی اعتراف کرده اند که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha