۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85571884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گزارش رسانه صهیونیستی از وضعیت «سخت» و «پیچیده» ساکنان شمال فلسطین اشغالی

تهران- ایرنا- یک رسانه صهیونیستی در گزارشی از وضعیت دشوار و پیچیده ساکنان شمال فلسطین اشغالی در نتیجه حملات حزب‌الله لبنان پرده برداشت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، روزنامه «معاریو» در این باره گزارش داد: در جریان جنگ کنونی، زندگی ساکنان شمال که از آنجا خارج نشده‌اند، پیچیده و دشوار شده است.

این روزنامه نوشت: در حالی که ۸۰ هزار ساکن در حال حاضر خانه‌های خود را به دلیل تهدیدات امنیتی ترک کرده‌اند، آنهایی که باقی مانده‌اند مجبورند با واقعیت روزانه هشدارها و حملات موشکی یا پهپادها مقابله کنند.

در همین راستا، موسسه مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: افزایش قابل توجهی در روند جنگ روانی حزب‌الله در رسانه‌های اجتماعی علیه ارتش رژیم اسرائیل و صهیونیست‌ها برای کاشتن بذر ترس و ناامیدی در آنها وجود دارد. در این باره می‌توان به رونمایی از تاسیسات عظیم زیرزمینی حاوی سلاح و مهمات برای استفاده فوری اشاره کرد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌ یا زخمی شده اند.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

در این میان، اضطراب و آشفتگی روانی صهیونیست ها از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود بر این مشکلات روحی افزوده است.

رسانه های صهیونیستی اعتراف کرده اند که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha