بزرگترین انتقال تابستانی ایران برای سپاهان؛ قهرمان جام‌جهانی به اصفهان رسید

تهران- ایرنا- کاپیتان نامدار تیم ملی فرانسه جهت انجام مراحل تست‌های پزشکی و امضای قرارداد با سپاهان وارد اصفهان شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان که تا به اینجای کار عملکرد خوبی در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی داشته، حالا در آستانه بزرگترین انتقال این فصل و حتی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

طلایی‌پوشان تا به اینجا موفق شدند جواد آقایی‌پور، حسین گودرزی، صالح حردانی، محمدامین حزباوی، محمد مهدی محبی، مهدی لیموچی و وحدت هنانوف را در پنجره تابستانی جذب کنند. حالا با اعلام باشگاه سپاهان استیون انزونزی کاپیتان نامدار تیم ملی فرانسه جهت انجام مراحل تست‌های پزشکی و امضای قرارداد با سپاهان وارد اصفهان شد.

بزرگترین انتقال تابستانی ایران برای سپاهان؛ قهرمان جام‌جهانی به اصفهان رسید

وی در بدو ورود مورد استقبال احسان بعیدی مدیر تیم و نمایندگان امور بین‌الملل باشگاه سپاهان قرار گرفت و به محل اقامت خود منتقل شد. او در روزهای آتی با انجام تست‌های پزشکی و دریافت تاییدیه‌های لازم، قرارداد خود را با سپاهان امضا خواهد کرد.

انزونزی سابقه بازی در تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، سویا، رم، بلکبرن، استوک سیتی و گالاتاسرای را داشته و در پست‌ های هافبک مرکزی و هافبک دفاعی بازی می‌کند. این ستاره فرانسوی همچنین سابقه بازی در تیم‌های ملی زیر ۲۱ سال و بزرگسالان فرانسه را داشته و با همراه با تیم ملی فرانسه فاتح جام جهانی ۲۰۱۸ شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha