۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۳
کد خبرنگار: 3049
کد خبر: 85570049
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مورایس: موقعیت‌های گل بیشتری داشتیم

۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۳
کد خبر: 85570049
مورایس: موقعیت‌های گل بیشتری داشتیم

اصفهان-ایرنا- سرمربی سپاهان گفت: مقابل چادرملو در هر ۲ نیمه اول و دوم موقعیت‌های گل بیشتری داشتیم .

به گزارش ایرنا، ژوزه مواریس جمعه شب در نشست خبری پس از برد مقابل چادرملو افزود: دلایل زیادی برای بردن و باختن وجود دارد، گل اول ما را نپذیرفتند و چهار گل زدیم، امیدوارم در آینده VAR در بازی‌ها وجود داشته باشد تا شکایت‌ها به حداقل برسد.

وی گفت: به بازیکنان سپاهان تبریک می‌گویم که خواسته خود را تا پایان بازی حفظ کردند و این امکان را ایجاد کردند تا بتوانیم گل‌های زیادی بزنیم؛ همچنین از هواداران بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم در آینده بتوانیم روزهای خوبی داشته باشیم.

مواریس در مورد مصدومیت آقایی‌پور گفت: باید از دکتر تیم بپرسم، قبل بازی خیلی خوب بود و عجیب بود که پنج دقیقه بعد از بازی دچار مشکل شد.

وی همچنین در خصوص غیبت لیموچی و یزدانی افزود : ۲۰ بازیکن در بازی داشتیم و غایبان نیز بازیکنان ما هستند، دلیل غیبت خیلی مهم نیست، ۲۰ بازیکن در بازی بهترین بودند و برای غایبان نیز پیروزی را به ارمغان آوردند.

مواریس در مورد جوان‌گرایی در سپاهان گفت: بازیکنان جوان همه فرصت بازی نداشتند اما بازیکنان باکیفیتی داریم.

وی افزود: فلامرزی چند دقیقه بازی کرد و باید بازی او را می‌دیدیم؛ استفاده از بازیکنان آکادمی، پاداشی به آن‌ها است و پیشرفت محسوب می‌شود.

سرمربی سپاهان ادامه داد: فدراسیون فوتبال با ذهن بازتر به این موضوع نگاه کند تا محدودیتی برای استفاده از بازیکنان زیر ۲۱ سال نداشته باشیم چراکه داشتن بازیکنان جوان باکیفیت برای کشور خیلی خوب است و امیدوارم بتوانیم از بازیکنان جوان بیشتر استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا، سپاهان امشب مقابل چادرملو اردکان با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha