نماینده مجلس : ستار هاشمی در حوزه ارتباطات دارای تجارب ارزنده‌ای است

شیراز- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های سروستان، کوار و خرامه و عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: ستار هاشمی به عنوان یکی از بهترین وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم دارای تجارب ارزنده‌ای در حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از دفتر این نماینده مجلس، غلامرضا توکل شوریجه، با اشاره به وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: وی فردی جوان و در عین حال با تحصیلات عالی دانشگاهی است و تجریه کار اجرایی در سطوح مختلف حوزه وزارت ارتباطات و خدمات دولت الکترونیک را دارا است.

توکل شوریجه ادامه داد: وی از نظر ویژگی های شخصیتی و کاری نیز انسانی شایسته است و حضورش در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قطعا به نفع فضای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور می‌دانم و اطمینان دارم مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد با کمک دولت و فعالان این عرصه و حضور این وزیر جوان قابل حل است.

این نماینده مجلس، عضویت در هیات علمی دانشگاه شیراز با درجه استاد تمامی را از دیگر ویژگی های مثبت هاشمی دانست و گفت: تخصص وی در موضوع هوش مصنوعی است که در مقطع کنونی نیازمند توجه به این حوزه در توسعه فناوری اطلاعات نیز هستیم.

نماینده مجلس : ستار هاشمی در حوزه ارتباطات دارای تجارب ارزنده‌ای است

نماینده مردم شهرستان های سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در حوزه هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری بسیار زیادی انجام داده‌اند و آینده صنعت از بعد اقتصادی و فناوری و ارائه خدمات به مردم به این فناوری وابسته است.

توکل شوریجه افزود: برای حل مشکل فیلترینگ باید با هم افزایی و مشارکت بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران، اپراتورها و هماهنگی با نهادهای نظارتی و حاکمیتی و تشریح هزینه و فایده این امر به ویژه در بحث اقتصادی اقدام کرد.

به گزارش ایرنا، ستار هاشمی متولد ۱۳۵۵ در یاسوج است. وی دکترای مهندسی کامپیوتر دارد و استاد تمام گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز است. همچنین مدرک کارشناسی سخت‌افزار را از دانشگاه اصفهان، کارشناسی‌ارشد هوش مصنوعی را از دانشگاه علم و صنعت و دکترای هوش مصنوعی‌ را از دانشگاه علم و صنعت و «موناش» استرالیا گرفته است.

ستار هاشمی که در وزارت ارتباطات دولت دوازدهم معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰) بود، بعد از پایان این دولت به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رفت و معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی در این سازمان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha