۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85570806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هفت هزار و ۳۰۰ متر سایبان ثابت در پایانه مرزی چذابه نصب شد

اهواز – ایرنا - رییس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از نصب هفت هزار و ۳۰۰ مترمربع سایه‌بان ثابت در پایانه مرزی چذابه خبر داد.

سیدسعید موسوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: همچنین حدود ۱۲ هزار متر مربع سایبان موقت برای رفاه حال زائران در مرز چذابه ایجاد شده است. همچنین به همین نسبت در زمینه توسعه سیستم‌های مه پاش اقدام کردیم.

وی با اشاره به استقرار کولرهای سلولزی در پایانه مرزی چذابه افزود: همچنین ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی برای رفاه حال زائران، در این پایانه مرزی وجود دارد.

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اجرای کفپوش و رفع نواقص سالن پایانه، وجود مخزن آب به ظرفیت ۱۰۰ هزار لیتر و راه اندازی هفت دستگاه کولر گازی۶۰ هزار را از دیگر اقدامات لازم در این پایانه عنوان کرد.

وی افزود: امسال از سالن تجاری پایانه با ۱۴ گیت، برای تردد زائران اتباع خارجی استفاده خواهیم کرد تا در امر خدمات‌رسانی تسهیل ایجاد شود.

موسوی میزان اعتبار طرح های زیرساختی در پایانه مرزی چذابه را ۸۷۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: با اقدامات بسیار خوبی که در این پایانه مرزی صورت گرفته شاهد تردد روان و بی‌وقفه زائران هستیم.

به گزارش ایرنا، حرکت تدریجی زائران اربعین حسینی به سمت مرز چذابه از ابتدای ماه صفر شروع و تا چند روز مانده به اربعین به اوج خود می رسد.

چهارم شهریور ماه ۱۴۰۳ روز اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha