بارانی: می‌خواهیم خاطرات تلخ فصل گذشته استقلال خوزستان را پاک کنیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در لیگ جدید به دنبال این هستیم تا اشتباهات فصل قبل را تکرار نکنیم و خاطرات فصل قبل را از ذهن هواداران پاک کنیم. 

بهروز بارانی بازیکن استقلال خوزستان عصر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره تساوی این تیم برابر آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سختی بود و ما هم برای ۳ امتیاز وارد زمین شدیم اما یک مقدار گرمای هوا باعث شد روند بازی تغییر کند. متاسفانه تیم ما کامل نبود چون کارت بازی بازیکنان جدیدمان هنوز صادر نشده است. با این حال، شک ندارم که با آمدن بازیکن جدید می‌توانیم به خواسته‌های‌مان برسیم.

وی درباره میودراگ بوژوویچ، سرمربی جدید استقلال خوزستان نیز گفت: سرمربی‌های خارجی با دیدگاهی متفاوت به فوتبال ایران نگاه می‌کنند. فلسفه آنها این است که بازی رونده، تاکتیکی و تماشاگرپسندی به نمایش بگذارند و من هم امیدوارم با آمدن این سرمربی بتوانیم در پایان فصل، در بالای جدول لیگ حضور داشته باشیم.

بازیکن استقلال خوزستان درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند خاطرات بد فصل گذشته را فراموش کرده و جبران کند، اضافه کرد: ما فصل گذشته تیم بسیار خوب و قدرتمندی داشتیم اما متاسفانه زیاد امکانات در اختیارمان نبود که بتوانیم به جایگاه اصلی خودمان برسیم. فصل گذشته همه شاهد بودند که در هر بازی بهترین عملکرد را داشتیم اما متاسفانه با بی‌تجربگی بازیکنان نتوانستیم از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم. در لیگ جدید به دنبال این هستیم تا اشتباهات را تکرار نکنیم و خاطرات فصل قبل را از ذهن هواداران پاک کنیم.

بارانی ادامه‌ داد: خوشبختانه در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان خوبی جذب کردیم که می‌توانند به تیم کمک کنند و من هم شک ندارم بازیکنانی که فصل گذشته کم‌تجربه بودند، این فصل می‌توانند به تیم کمک کنند و قطعا با حضور بوژوویچ می‌توانیم به اهدافی که در لیگ برتر داریم، برسیم و امیدوارم هواداران هم در طول فصل از ما حمایت کنند.

وی درباره بازی آینده استقلال خوزستان مقابل گل‌گهر سیرجان نیز گفت: گل‌گهر سیرجان تیمی بسیار منسجم و آماده است و قطعا آنها به دنبال این هستند که از ما ۳ امتیاز را بگیرند اما شک ندارم در سیرجان می‌توانیم به ۳ امتیاز برسیم و دست پر به خوزستان برگردیم و دل هواداران را خوشحال کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha