مسئولیت پذیری و پرهیز از فرافکنی از اولویت‌های دولت چهاردهم است

تبریز- ایرنا- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: مسئولیت پذیری و پرهیز از فرافکنی و کم‌کاری برای حل مشکلات مردم از اولویت‌های دولت چهاردهم در چارچوب وفاق ملی و اهمیت دادن به افراد کارآمد و ایجاد انسجام و وحدت بین اقشار مختلف مردم است.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، تراب محمدی در سفر کاری یک روزه به شهرستان چاراویماق، با بیان این‌که پیشبرد برنامه‌های مختلف توسعه در سایه تعامل قوای سه گانه و کارگزاران نظام در اقصی نقاط کشور میسر است، اظهار کرد: ایجاد و استقرار امنیت به عنوان موتور محرکه عمران و آبادی، اولویت اصلی کارگزاران نظام در شهرستان‌ها از جمله چاراویماق است.

وی با تاکید بر این‌که باید عدالت اجتماعی و اقتصادی را در کنار تامین رفاه مردم و عمران شهرستان‌ها در سراسر استان جاری و ساری کنیم، گفت: مهم ترین حلقه مفقوده کارگزاران در مدیریت جامعه امروز، امید آفرینی و جلوگیری از یاس مردم است.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات مردم شهرستان چاراویماق توسط مسئولان، افزود: پیگیری این موضوع تابعی از تغییر دولت‌ها نیست و در دولت دکتر پزشکیان نیز مطالبات مردمی با جدیت دنبال خواهد شد.

محمدی با بیان این‌که تحقق رویکرد مسئولیت پذیری و پرهیز از کم کاری برای حل مشکلات مردم، موجب توسعه بیشتر شهرستان‌ها خواهد شد، گفت: شانیت ما به عنوان کارگزاران نظام در خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم است.

وی با بیان این‌که تلاش برای محرومیت زدایی شهرستان‌ها از جمله چاراویماق و کمک به ارتقای شاخص‌های توسعه در آن، اولویت ماست، ادامه داد: محرومیت شهرستان چاراویماق ریشه تاریخی دارد و ۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار تنها در حوزه ایجاد زیرساخت‌های این شهرستان در سال‌های اخیر اختصاص یافته‌است.

وی گفت: ما باید زیرساخت‌های شهرستان را برای استقبال سرمایه‌گذاران در بخش‌های معدنی، کشاورزی و گردشگری توسعه دهیم که در همین راستا شهرک صنعتی چاراویماق آماده شده است و در طرح جوانی جمعیت نیز چاراویماق وضعیت به مراتب بهتری دارد که باید برای تداوم آن مردم عزیز این شهرستان تشویق شوند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی افزود: از سه ماه گذشته، آبرسانی شهرستان از سد کلقان چای را پیگیر هستیم که ماده ۲۳ آن در روزهای آینده حل خواهد شد تا مشکلی از نظر تامین اعتبار نداشته باشد و کلنگ تصفیه خانه آب شرب شهریور امسال زمین زده می‌شود و برای رفع مشکل کمبود گازوییل شهرستان نیز ۴۰۰ هزار لیتر گازوییل تخصیص داده شد.

به گزارش ایرنا چاراویماق با ۳۱ هزار جمعیت در ۱۹۳ کیلومتری جنوب‌شرقی تبریز واقع شده و دارای ۲۲۰ روستاست. این شهرستان۶۷۰ کیلومتر راه روستایی، ۶۵ کیلومتر راه فرعی و ۹۰ کیلومتر راه اصلی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha