مطالبات پرستاران کهگیلویه و بویراحمدی به زودی پرداخت می شود

یاسوج- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالبات و معوقات پرستاران در بخش های مختلف مراکز درمانی و بیمارستان ها ظرف روزهای آینده پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در نشست پیگیری مطالبات پرستاران استان در یاسوج، اظهار کرد: طی سفری که روزهای گذشته به همراه معاون توسعه دانشگاه به تهران داشتیم موفق به جذب اعتباری بالغ بر ۷۴۸ میلیارد ریلل شدیم که پرداخت مطالبات در اولویت دانشگاه است و همچنین مبلغ ۶۲۵ میلیارد ریال درآمد ماه های گذشته دانشگاه تا فردا به حساب دانشگاه واریز می گردد.

سعید جاودان سیرت با بیان اینکه افزون بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از بیمه ها نیز طلب داریم، تاکید کرد: طبق محاسبات صورت گرفته مبلغ کارانه پزشکان و پرستاران ماهانه ۲۳۰ میلیارد ریال، اضافه کار، ماموریت و موارد دیگر ماهانه بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال می باشد.

وی عنوان کرد: پرداخت نشدن مطالبات پرستاران به چند عامل از جمله عدم واریز درآمد دانشگاه به حساب های دانشگاه ،عدم تخصیص بودجه از طرف وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بستگی داشته که این مهم با پیگیری های صورت گرفته حل و فصل گردیده و بخشی از مطالبات پرسنلی طی این هفته پرداخت خواهد شد.

وی ابراز کرد: برای فوق العاده خاص نیز که از یکم خرداد ماه سال جاری بر اساس محاسبات احکام باید پرداخت گردد که مبلغ ۱۴۵ میلیارد ریال به دانشگاه پرداخت شده است.

جاودان سیرت با بیان اینکه مطالبه گری با رعایت ضوابط و قوانین حق طبیعی صنف پرستاری است، ادامه داد: انتظار می رود پرستاران عزیز با رعایت قانون و تمکین به موازین قانونی پیگیر مطالبات خود بوده و از مراقبت مطلوب بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی غافل نشوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما در قبال پیگیری مسائل و موارد زیر مجموعه حوزه سلامت موظف بوده و قطعا با پیگیری همراه با گفت و گو با جامعه پرستاری ضمن درخواست رعایت اخلاق حرفه ای در امورات محوله بسیاری از مشکلات حل و فصل می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha