۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85571430
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل راهداری ایلام: بیش از ۲۵ هزار زائر توسط ناوگان اتوبوسی جابجا شدند

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از دهم ماه صفر تاکنون ۲۵ هزار و ۸۷۵ نفر از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی از پایانه برکت در مرز مهران به نقاط مختلف کشور جابجا شدند.

"سیدزاهدین چشمه خاور" روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: بیش از یکهزار و ۸۰۸ سفر از دهم صفر تاکنون در پایانه برکت مرز مهران انجام شده که در این بازه زمانی ۲۵ هزار و ۸۷۵ نفر از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی به نقاط مختلف کشور جابه جا شده‌اند.

وی تاکید کرد: در این بازه زمانی بیش از ۲ هزار اتوبوس به مرز مهران وارد و یک هزار و ۸۰۸ دستگاه اتوبوس از مرز مهران خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان راهداری برای موج بازگشت زوار، یادآور شد: به طور قطع موج بازگشت زوار به دلیل اینکه در یک فرصت کوتاه روی می‌دهد، بسیار مهم بوده و نیازمند مدیریت و برنامه‌ریزی سفر از سوی زوار است.

چشمه خاور اضافه کرد: سازمان راهداری تمامی تمهیدات لازم برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی در همه مرزهای کشور به خصوص مرز مهران فراهم کرده است.

وی ادامه داد: درحال حاضر بیش از ۶۷۰ دستگاه اتوبوس در پایانه برکت مستقر و آماده جابه جایی زائران اربعین حسینی از پایانه برکت به سایر نقاط مختلف کشور هستند.

به گزارش ایرنا، مرز مهران کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است.

اربعین پارسال بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha