۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85571946
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حزب‌الله: روایت «وال‌ استریت ژورنال» درباره شهادت «فؤاد شکر» مملو از دروغ است

تهران- ایرنا- جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای روایت روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» درباره شهادت «فؤاد شکر» فرمانده جهادی این جنبش را تکذیب کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از شبکه المنار، واحد ارتباطات رسانه‌ای حزب‌الله در بیانیه‌ای ضمن تکذیب قاطعانه روایت وال استریت ژورنال درباره شهادت فؤاد شکر، آن را بی‌پایه و اساس و مملو از دروغ دانست.

در این بیانیه آمده است: هیچ یک از سه خبرنگار این روزنامه که نام آن‌ها در گزارش مذکور ذکر شده، هرگز با هیچ یک از مسئولان حزب‌الله ملاقات نداشته‌اند.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: در نتیجه این روایت کذب و بی‌اساس و منبع منسوب به آن چیزی جز تخیلات نویسنده آن نیست و هدف از آن نیز تبلیغات برای دشمن صهیونیستی است. روزنامه مذکور و تعدادی از رسانه‌های لبنانی و عربی که این روایت کذب را بدون هیچ گونه بررسی و دقت منتشر کرده‌اند، مواضعی در جهت خدمت به طرح صهیونیستی در پیش گرفته‌اند.

وال استریت ژورنال در گزارشی از نحوه ترور فؤاد شکر به نقل از یک مسئول حزب‌الله مدعی شده بود که شکر پس از دریافت تماس تلفنی از یک فرد که از او خواسته بود به طبقه هفتم ساختمان مسکونی خود مراجعه کند، هدف ترور قرار گرفت.

این روزنامه ادعا کرد که پس از مراجعت وی به طبقه هفتم، موشک‌های اسرائیلی آپارتمان مذکور و سه طبقه زیرین آن را هدف قرار دادند که منجر به شهادت شکر، همسرش، ۲ زن و ۲ کودک دیگر شد و بیش از ۷۰ نفر دیگر زخمی شدند.

روزنامه مذکور همچنین به نقل از این مسئول بدون افشای نام او مدعی شد که کشاندن فؤاد شکر به طبقه هفتم ساختمان، جایی که هدف قرار دادن او در میان ساختمان‌های اطراف آسان‌تر بود، به احتمال زیاد توسط فردی که به شبکه ارتباطات داخلی حزب‌الله نفوذ کرده، صورت گرفته است.

«فؤاد شکر» از فرماندهان برجسته حزب‌الله لبنان اخیرا در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha