۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۵
کد خبر: 85572826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در استان اردبیل احیا می‌شود

اردبیل-ایرنا-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از هدف‌گذاری برای احیای ۲۰ واحد راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، هاشم علایی روز دوشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار کرد: احیای واحدهای راکد از جمله برنامه‌های این شرکت برای رونق تولید و افزایش اشتغال است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌شود در سال جاری، ۲۰ واحد راکد و غیرفعال در شهرک‌های استان به چرخه تولید بازگردد.

وی ضمن قدردانی از تلاشها و اهتمام استاندار و مسئولان استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی از طریق کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، افزود: این بازدیدها در آشنایی مسئولان با معضلات سرمایه‌گذاران تاثیرگذار بوده و زمینه‌های حل مشکلات آنان را در کارگروه ستاد تسهیل فراهم کرده است.

علایی همچنین از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرک‌های صنعتی با هدف رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران خبر داد و افزود: با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرک‌های صنعتی، بازدید هفتگی از واحدهای تولیدی در دستور کار این شرکت قرار دارد تا مشکلات کارآفرینان و صنعتگران به صورت میدانی مورد رصد قرار گرفته و نسبت به حل مشکلات آنان در محل واحدهای تولیدی اقدام شود.

وی کاهش بروکراسی‌های اداری را یکی از الزامات جذب سرمایه‌گذاری در استان برشمرد و افزود: کلینیک کسب و کار شرکت شهرک‌های صنعتی یکی از ظرفیت‌های مهم این شرکت برای حمایت از تولید و کمک به احیای واحدهای راکد است که در این کلینیک، مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد احصاء و رصد قرار گرفته و راهکارهای لازم برای رفع موانع و مشکلات آنان پیشنهاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی را ولی‌نعمتان و جهادگران اقتصادی برشمرد و بیان کرد: برای رسیدن به اهداف اقتصادی حوزه صنعت و تحقق سیاست‌های اعلامی رهبر معظم انقلاب در سال مزین به جهش تولید با مشارک مردم، نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن هستیم که امیدواریم با اقداماتی که به منظور حمایت از تولید و اشتغال انجام می‌شود روند رو به رشد توسعه صنعتی استان تداوم یابد.

استان اردبیل دااری ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha