۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹
کد خبر: 85577619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فاز سوم شهرک صنعتی اردبیل آماده‌سازی شد

۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹
کد خبر: 85577619
فاز سوم شهرک صنعتی اردبیل آماده‌سازی شد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از آماده سازی فاز سوم شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا، هاشم علایی روز شنبه در بازدید رئیس کل دادگستری استان از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار افزود: شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین شهرک صنعتی استان اردبیل محسوب می‌شود که علاوه بر قطب تولید، بخش اعظمی از اشتغال استان نیز در این شهرک صنعتی قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات شهرک صنعتی، از ابتدای سال گذشته برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای تکمیل زیرساخت‌های آن آغاز شده است که در حال حاضر شاهد اجرای چندین طرح عمرانی مهم در این شهرک صنعتی هستیم.

علایی افزود: آماده‌سازی فاز سوم با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال، تکمیل مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت ۸ خیابان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال، تکمیل ساختمان فناوری و کسب و کار با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال، اجرای پست برق ۶۳ کیلوولت با همکاری سه جانبه شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان و سازمان برنامه و بودجه کشور با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال، خرید خودرو دوم ایستگاه آتش‌نشانی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و احداث پایگاه اورژانس جاده‌ای با همکاری خیّر سلامت از جمله طرح‌هایی است که در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل عملیاتی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به شرایط نامناسب معابر و درخواست‌های مکرر واحدهای تولیدی، بهسازی و آسفالت جاده دسترسی و لکه‌گیری برخی از معابر با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد آغاز شده تا روند عبور و مرور وسایل نقلیه این شهرک صنعتی تسهیل شود.

علایی اضافه کرد: اجرای منبع هوایی و شبکه‌های آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال، تکمیل نواقص تصفیه‌خانه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال، اجرای شبکه‌های برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و اجرای شبکه فیبر نوری از دیگر طرح‌هایی است که در این شهرک صنعتی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران در استان یکی از دغدغه‌های مهم و جدی این شرکت است که با حمایت مسئولان، در سال جاری شاهد اجرای بیش از ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی استان هستیم.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha